Czy to Beverly Hills?

wtorek, 24 czerwca 2014
data:post.title


Co sądzicie o spodniach do sukienki?  Już kiedyś mieliśmy szał na noszenie spodni z krótkimi spódniczkami. Pamiętam to doskonale, wszędzie można było kupić spodnie ze spódniczką i to stanowiło całość. Zresztą sama kupiłam takie mojej córce i bardzo lubiłam ją w tym zestawie; bardzo wdzięcznie wyglądała. Nie pamiętam czy sama w czymś takim chodziłam, raczej nie i właściwie nie wiem dlaczego, bo chyba nie był to tylko przywilej małych dziewczynek. 

Ostatnio powrócił ten trend, z tym, że teraz skierowany jest raczej dla dużych dziewczynek. Najczęściej zestawia się spodnie z długimi, ołówkowymi spódniczkami albo sukienkami, ale nie tylko. Najważniejsze, żeby złapać właściwe proporcje. Dlatego często takie zestawienie występuje w jednym kolorze, tzw. total look  i to w wersji eleganckiej. Widziałam nawet takie połączenie – spodnie z długą, zwiewną sukienką: Emma Watson na rozdaniu Złotych Globów wystąpiła właśnie w takim zestawie (zobacz TUTAJ).

I powiem Wam, taka kombinacja nawet mi się podoba :) Różne pomysły chodziły mi po głowie i w końcu zdecydowałam - moja wersja to spodnie z prostą, dopasowaną sukienką. Całość właściwie w dwóch kolorach: błękitny i jasno-zielony. Trochę się pobawiłam - założyłam do tego duży kapelusz i perły … i poczułam się jak mieszkanka Beverly Hills :D
 












 A teraz wracamy do rzeczywistości - oto wariant bez spodni :) Który wybieracie? :)))




   
    fot.  Olimpia Rakowska  


spodnie - Zara, sukienka - 1-2-3, torebka niebieska - Simple, torebka seledynowa - Zara, kapelusz - butik Zozo, buty - Heroes







Prześlij komentarz