Etno

poniedziałek, 17 lutego 2014
data:post.title

Witajcie, mam nadzieję, że po moim ostatnim poście nie zniechęciliście się do odwiedzania mnie na Blogu?  Tak jak uprzedzałam, ta stylizacja była dość kontrowersyjna. Ale tak często bywa – najpierw się oburzamy, potępiamy, wyśmiewamy, aż w końcu pokochamy! Nie twierdzę, że kalpki w stylu Birkenstock pokochają wszyscy, ale na pewno znajdą wielu zwolenników, a ja się do nich zaliczam. Mam zamiar wykorzystać rzadką okazję noszenia butów modnych i jednocześnie ... zdrowych;-)  

Pamiętacie czasy, kiedy źle kojarzyły nam się ciężkie, glany / Martens'y? Teraz można je spotkać niemal w każdym kolorze i noszą je nie tylko nastolatki obwieszone kolczykami we wszystkich możliwych miejscach. A męskie buty typu Oksfordy? Nie ubierzemy ich do balowej sukni, ale z damskim garniturem tworzą genialną całość! Bawmy się modą, bądźmy kreatywni, wybiegajmy poza przyjęte ramy, ale róbmy to z wyczuciem, tworząc spójną stylizację.
Podsumowując: Birkenstock'ów nie akceptuje 49%, 31% jest na TAK, a 20% jest niezdecydowanych – jak na początek to bardzo doby wynik :-)

Filmik dla przypomnienia ;-)



Dzisiaj już nie będę Was prowokować i przedstawię elegancką stylizację w nadchodzących trendach:-) 
Marynarka w stylu Etno o prostym kroju, do tego spodnie z podwyższonym stanem, świetnie skrojone, w kolorze granatowym, który wraca na salony i niezawodna biała bluzka. Do tego wszystkiego cudowne, jasno-popielate szpilki. Mam nadzieję, że ta stylizacja Was uwiedzie :-) Ale nie przestanę tworzyć „niegrzecznych” out-fitów i pewnie jeszcze nie raz będziecie zszokowani :-)
 









   fot. Olimpia Rakowska   

żakiet, spodnie, buty - Zara, torebka - Gino Rossi, koszula - Hexeline, biżuteria - Monnari




filmiki  Olimpia Rakowska   


Prześlij komentarz