8 września 2015r.

wtorek, 8 września 2015
data:post.title
  
      
Dzisiaj rano,  musiałyśmy z córką załatwić sprawę w banku. Ponieważ było  baaardzo rano, obie wyszłyśmy z domu bez śniadania. Kiedy wszystko pozałatwiałyśmy, córka mówi do mnie: "a teraz wezmę Cię na śniadanie". Jeśli chodzi o śniadania to  mam swój rytuał; jest to mix płatków z jogurtem lub mlekiem a do tego świeże owoce i orzechy. No ale jak dziecko głodne to trzeba iść! Zaprowadziła mnie do niewielkiej "knajpki" na ul. Św. Mikołaja a tam co? ... Prawdziwa owsianka z owocami i orzechami! Jakie było moje zdziwienie, toż to wypisz wymaluj moje ukochane śniadanko! No proszę, czego to ludzie nie wymyślą! :D

A teraz zapraszam na filmik, na którym zaprezentuje się w całości, razem z moimi butami, które wczoraj pokazałam FB :)   To zapraszam!:) 





                                      
  

                                                         
                              filmik i fot.:  Olimpia Rakowska




Prześlij komentarz