Pokojowo nastawione Kosmitki, czyli Piąty Element - 5th Element.

poniedziałek, 22 stycznia 2018
data:post.title

 Dzisiaj przyłączam się do zabawy na fb PHENOMENAL US i jestem pokojowo nastawioną Kosmitką, Kosmitką z planety Słońce ;D
Z kapeluszem nie zdążyłam ale dzisiaj jestem czujna ... i oto jestem, cała w złocie! :D

Stylizacja: blaski, cekiny to trend, który już jest od jakiegoś czasu ale najczęściej "występuje" w złotych, srebrnych puchowych kurtkach albo butach. Na total look brak jeszcze odwagi ;) Kiedyś "błyszczałyśmy" tylko wieczorem, na imprezach, teraz "błyszczeć" możemy w dzień, jednym słowem od rana do wieczora, non stop i od stóp do głów ;D Bo im bardziej "inaczej" tym bardziej modowo. A że dzisiaj to zabawa ( chociaż nie do końca ;) ) to zaszalałam i usta również są "kosmiczne" - pomalowałam je na srebrno. Nawet okulary są nieco kosmiczne ;) A co? Jak szaleć to szaleć!
U mnie dominuje złoto, bo słońce to moja energia na życie ;) A jak tam u moich koleżanek kosmitek? Z jakiej to planety dzisiaj do nas przybyły? ;D
P.S.
Po zmazaniu srebrnej szminki i założeniu nieco mniej odjazdowych okularów, stylizacja jak najbardziej może być na co dzień! ;D


     Zdjęcia : Monika Homan



kurtka - Zara,
spódnica - Stradivarius,
sweterek - Mango,
buty - Zara,
torebka - NN,
nerka - NN.




Prześlij komentarz