It happens so...

piątek, 25 maja 2018
data:post.title

Czasem tak się zdarza, że człowiek wyruszy w jakąś podróż. I rożne są tego powody. A jak mówią: każdy powód jest dobry by coś zwiedzić. Tak więc i mnie się przytrafiło takie zdarzenie dlatego "zostawiłam" Was na trochę i ruszyłam w podróż. Króciutką ale co nieco zwiedziłam ;)  Ale o tym opowiem Wam innym razem ... ;D


Stylizacja: dzisiejszy zestaw to kolejny przykład łączenia wzorów. Łączenie różnych printów to świetna zabawa, którą uwielbiam! :) Tak więc połączyłam drobną kratkę na spodniach z kwiatami na bluzce i wężową skórę na butach ;) Do tej całości dodałam lnianą, jasną marynarkę o bardzo prostym kroju a na ramię zarzuciłam torebkę, która pomimo swoich ozdób, świetnie się wkomponowała w całość :) Ot i taka zabawa, ale fajnie wyszło, prawda ;D



  
     Zdjęcia : Monika Homan


żakiet - Zara,
bluzka - Zara,
spodnie - Zara,
torebka - Burberry,
buty -  Bagatt.





Prześlij komentarz