Ripped trio.

piątek, 28 czerwca 2019
data:post.title
I przyszedł ten dzień, niechciany, niewyczekiwany jednak nieuchronny ...


Stylizacja: długą, jasno-żółtą spódnicę zestawiłam z luźną bluzką w kwiaty, którą "niedbale" wsadziłam za pasek spódnicy. Na ramiona narzuciłam fioletowy sweter, który kolorystycznie zgrywa się z torebką ;) Buty to pomarańczowe szpilki, soczysty pomarańcz ładnie komponuje się z cytrynową żółcią. Te dwa kolory wspólnie z fioletem tworzą całkiem zgrane trio kolorystyczne :) Całość przyozdobiłam dużymi kolczykami i delikatną bransoletką.
Miłego weekendu :)


 
  Zdjęcia : Monika Homan


bluzka - Zara,
spódnica - Hexeline,
sweter - Marks&Spencer,
szpilki - Zara,
torebka - Batycki.



18 komentarzy

  1. Piękne zestawiłaś kolory:)))bardzo fajny zestaw:))bardzo lubię takie długie spódnice:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja i te kolory, uwielbiam takie połączenia :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, romantyczna całość Madziu...:)
    Piękna gra barwami!
    Tylko ten dzień mnie zaniepokoił...
    Buziaki kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo kolorów, a jednak nic nie jest przesadzone. Śliczna stylizacja w której główną rolę grają soczyste kolory. Pięknie :) Śliczna torebka :)
    Zaniepokoiłam się tym wstępem na początku postu...
    Serdecznie Cię Madziu pozdrawiam po dłuższej przerwie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje kolorki. Pastelowy fiolet świetnie zgrywa się z pastelowym żółtym. <3 Kwiaty dodają dziewczęcego uroku. Super stylówka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super kolori, fajna stylizacja, wgladasz fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo 'wysmakowane' połączenie :)! Urok letniej elegancji :)! Dla mnie przepiękna kompozycja. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba. I te szpilki dopełniają całość. Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie. Bardzo lubię ciekawe połączenia kolorystyczne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cała stylizacja bardzo mi się podoba Madziu, prześliczna spódnica 😍 Miłoznów Cię widzieć. Pozdrawiam serdecznie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  11. Pełen zachwyt-obłęd kolorystyczny,super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko, nawet nie wiesz ile radości sprawiłaś mi zaglądając do mnie :) Bardzo dziękuję i gorąco ściskam :)

      Usuń
  12. Uwielbiam takie zestawy :) Madziu pięknie zestawiłaś kolory. Zachwycam się całością :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknei kobieco i soczyscie kolorystycznie

    OdpowiedzUsuń
  14. super stylzacja, fajni kolory, wgladasz pieknie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach, co za kolory !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zachwycam się od kilku minut i podziwiam każdy szczegół !!!!!!
    Perfekcja !!!!!!!!!!!!!!!!
    I do tego tak piękne zdjęcia :) )))))
    CUDO Kochana :) ))))
    Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko mi się podoba. Śliczny zestaw. Piękna kolorystyka.
    Wszystkiego dobrego Magdo.

    OdpowiedzUsuń