Kwiatowy motyw

sobota, 5 kwietnia 2014
data:post.title
 

Kochani, w imieniu mojej córki, serdecznie dziękuje za wszystkie życzenia,
 to było bardzo miłe !!! :-)
 
Dzisiaj, po raz pierwszy, zrobiłam zdjęcia w sklepie. Brice to francuska marka ekskluzywnych ubrań dla mężczyzn. Można tam swoją drugą połowę całkiem gustownie przyodziać i to na każdą okazję. Fasony modne, eleganckie ale i z nutką humoru, np. skarpetki w kotwice lub grochy. Myślę, że warto zajrzeć :-)
 
Motyw kwiatowy – motyw kwiatowy wciąż utrzymuje się na fali. Sukienki, bluzeczki, spodnie, spódniczki, marynarki, trampki, nawet szpilki czy torebki, wszystko może być w kwiatki! I dobrze, bo to bardzo wdzięczny motyw. Daje dużo możliwości i chociaż nie jest odkryciem ostatnich czasów, to za każdym razem pokazuje „nową twarz”. Pamiętam, że kiedy byłam dzieckiem były modne sukienki tzw. chłopki. Miały dekolt w karo, rękawki bufki, mocno dopasowane i od pasa marszczone, coś jak ludowy strój krakowski. Były szyte z cienkiego kretonu, oczywiście w drobne kwiatki. Mama bardzo często szyła nam takie na lato. Czy je lubiłam? Już nie pamiętam, ale pamiętam te materiały w drobne kwiatuszki niczym łąka :-)

Stylizacja: wyciągnęłam z szafy moje spodnie w kwiaty - coś czułam, że nie pójdą w zapomnienie, do tego T-shirt w żółtym kolorze, który też lubimy i biała marynara. Ale w tej stylizacji najważniejszą rolę grają moje skarby: buty od Jimmy Choo i torebka od Prady, :-)













                                   
                                 fot. Olimpia Rakowska   



spodnie, T-shirt. marynarka - Zara, szpilki - Jimmy Choo, torebka - Prada


 

Prześlij komentarz