Sweater, my creation.

sobota, 18 stycznia 2020
data:post.title

Kiedyś sporo robiłam na drutach i to całkiem wymyślne wzory ;) Bo "kiedyś" to jak sama czegoś nie zrobiłaś, uszyłaś, wykombinowałaś to w szafie wisiałyby tylko szariki (polskie jeansy) i bluzki z krempliny, sztywnej, nieprzepuszczającej nic, tkaniny. Dlatego "kiedyś" hand made było na porządku dziennym. 
Ja byłam w dość dobrej sytuacji bo moja mama, niezwykle zdolna kobieta, potrafiła niemal wszystko: szyła, na drutach robiła istne cuda, robiła na szydełku, haftowała ... no było tego sporo. Też tak chciałam ... i na drutach też robiłam. Ale kiedy nastała era dobrobytu i w sklepach zaczęły pojawiać się całkiem ładne rzeczy to druty poszły w odstawkę. Jeszcze jak dziewczynki były małe to co nieco dziergała i na długo zaprzestałam ... aż do teraz. Robiąc porządki w rzeczach rodziców znalazłam mnóstwo wełen i zaczęłam. 
Dzisiaj pierwsze, po latach, moje dzieło ;D

Stylizacja: długa jeansowa spódnica, biała koszula i mój sweter :) Koszula jest dłuższa i wystaje spod swetra. Do tego zestawu dobrałam dodatki: cekinowy kołnierzyk i duże kolczyki. Czerwone, sznurowane buty do kostek, duża (a takie wracają do mody) torebka i (oczywiście ;) ) skarpetki. A żebym nie zmarzła, bo choć mrozów nie ma to ta wilgoć jest bardzo przenikliwa, narzuciłam na siebie jeansowy płaszcz. I tak przechadzam się ulicami miasta ;DDD


Zdjęcia : Monika Homan


 płaszcz - Zara,
sweter - hand make,
koszula - Two Party,
spódnica - Zara,
buty - Venezia,
torebka - Zara.

42 komentarze

  1. Podoba mi się zestawienie kolorystyczne,jak zawsze wszystko pięknie połączyłaś ��Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny sweter i stylizacja Madziu. Też kiedyś robiłam na drutach i na szydełku, po egzaminach chętnie wrócę do robótek :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu sweter jest piękny, no i te kolczyki. :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Aww it's beautiful, you are quite talented, dear! And it works well with the skirt!

    Marie
    The Flower Duet

    OdpowiedzUsuń
  5. I znów powiało nostalgią... którą kocham... w erze "szarików" też robiłam na drutach. I nawet uszyłam coś dla siebie korzystająć z wykrojów z Burdy :) Specjalizowałam się w długowłosym, luźno tkanym moherze. Jeden sweter nietoperz przetrwał w mojej garderobie do dziś :) A kilka miesięcy temu znów kupiłam moher i druty na żyłce. Może coś stworzę?
    Twój sweter jest przepiękny, tak, jak cała stylizacja! Zdjęcia fenomenalne!
    P.S. Przypomniałas mi tez dżinsowy płaszcz, miałam taki... długi z taką jakby plisowaną falbaną na dole. Dziś byłby kapitalny, ale niestety już go nie ma... :(
    Lubię oglądać Twoje stylizacje. Pozdrawiam ciepło, Pola
    Twój swet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kochana :) Też mam taką "tęsknotę" za jednym płaszczem, który teraz robiłby furorę,ale też już go nie ma, a żal :(
      Co do moherów to wśród tych "starych" wełen znalazłam zaczętą przez moją mamę robótkę z czarnego moheru i postanowiłam ją skończyć, zobaczymy jak mi pójdzie ;)

      Usuń
  6. No i to ja rozumiem, hand made! :) :) W tamtych czasach też łaziłam w swetrach robionych przez mamę, kiecki też mi szyła. Chciała mnie bardziej stroić, niż lubiłam (bo mamy różne gusta) :) Brawo Ty i Twój melanżowy swetrzoch <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Co do hand made to nigdy nie osiągnę Twojego poziomu ale jeszcze powalczę i coś zrobię <3

      Usuń
  7. Brawo! Sweter robi wrażenie :) Jak długo zajęło Ci jego zrobienie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny sweter, ja też kiedyś robiłam dla wszystkich, męża, dzieci, znajomych i siebie. Dziś niestety kręgosłup nie ten, ale podziwiam rękodzieło. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale odważne połączenie kolorów - super to wyglada. Sweter jest niesamowity

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę pięknie! Aż rzucę banałem: "zakochałam się w tej stylizacji", tyle, ze ten banał, to w moich ustach prawda. Chętnie obejrzałabym sobie Twoją garderobę, byłoby ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  11. jest Pani oryginalną i stylową kobietą! genialne połączenie, wygląda to po prostu świetnie! a jeansowy płaszcz skradł moje serducho <3
    pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny sweterek. Uwielbiam dziergać, szyć, przerabiać ciuchy, takie ubrania są niesamowicie oryginalne :)!!! Niestety ostatnio mam niewiele czasu na swoją pasję.
    Twój styl Madziu, jest bliski mojemu sercu.... sama chętnie bym się tak ubrał :D!!! Pozdrawiam serdecznie :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne połączenie kolorystyczne, ale brakuje mi tu jakiś dodatków biżuteryjnych - pierścionek z ostatniej stylizacji jest ładny, ale jak dla mnie zbyt zwyczajny, ja poszłabym w srebrny pierścionek z kamieniem, np. coś takiego https://www.pranashop.pl/product-pol-1559-Srebrny-pierscionek-z-duzym-ametystem-i-krysztalami-gorskimi-2-56-ct.html - co myślicie?

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja bardzo artystyczna, ma coś w sobie :) szkoda że ja nie mam talentu do robienia swetrów na drutach...

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały sweter! Kołnierzyk, skarpetki, buty, wszystko bardzo faaajne :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. "Great article! Thanks for sharing this with us.

    Check us out at Tropika Club Magazine

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks.

    To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out a sample of Tropika Club Magazine’s articles:

    1. What's Most Effective for Wrinkles Under the Eyes?

    2.How to care for your hair between Salon Visits

    3. Your Top 10 Body Slimming Salon in Downtown Singapore [2020 Edition]

    4. Top 10 Tips for a Better Shave [for ladies]

    5. The Best and Cheapest Hair Removal Salons in Singapore [2020 Edition] "

    OdpowiedzUsuń
  17. I'm definitely saving this post to revisit over the coming weeks! Thank you for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny sweter! Fajnie jest powrócić do robótek ręcznych po latach, takie umiejętności zawsze się przydają. Pozdrawiam, Renata :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne, nietypowe połączenie! Pięknie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj, przepraszam, ale to nie moje klimaty, w ogóle nie jestem do tego przekonana i ja raczej nie zdecydowałabym się na coś takiego. Co powiecie, żeby jednak inaczej wystylizować ten sweter? Bo on sam w sobie jest taki wyjątkowy i ja bym go połączyła z czymś innymi... Z modniejszymi dodatkami z https://moodo.pl/ .

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialna stylówka! I taka Twoja!:))
    Widzę, że też sobie przerwę zrobiłaś Madziu..
    Czasami trzeba oddechu...
    Buziaki kochana!
    Wracaj jednak...:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne połączenie. Ja też kiedyś robiłam dużo na drutach. Wiadomo takie były czasy

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny sweterek :) Polecam także swetry damskie ze sklepu https://freak-atelier-shop.pl/kategorie/swetry/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawy krój i kolory. Naprawdę widzę, że się postarałaś. Modnie, wygodnie i ciekawie.


    https://www.aptekakamagra.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny sweterek. Naprawdę stylowy i pasuje idealnie do twojego ciała. Sztos!

    Mój Blog: https://oknaoptimus.eu/

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny, doskonały sweter. Pasuje jak ulał. Tylko nie wiem czy pora roku odpowiednia. Można być próbować czegoś podobnego np. latem.

    Mój Blog: realestate-honeste.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny strój. Wyglądasz naprawdę rewelacyjnie. Ciekawe styl i pomysłowe wdzianko.

    Mój blog na suplementy dla sportowców

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowna stylizacja :) Dużo się dzieje, a z drugiej strony jest to przełamane elegancją. Trafne wybory:)
    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo interesujące.

    Mój blog: kardiomonitory

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak zawsze zachwycająca. Dobrego dnia

    OdpowiedzUsuń