Akcja: Edukacja!

sobota, 16 kwietnia 2016
data:post.title
             


Jakiś czas temu udało mi się dołączyć na zajęcia z pantomimy w ramach projektu "Akcja: Edukacja". Pantomima to takie moje młodzieńcze marzenie;) Kiedy byłam licealistką uczestniczyłam w warsztatach teatralnych i w ramach tych warsztatów miały być też zajęcia z pantomimy, ale jakoś się nie doczekaliśmy.  Kto by pomyślał, że po latach będę występować na deskach sceny pantomimy ? ;D Tak, tak i to w najbliższy poniedziałek, 18 kwietnia o godzinie 19:00 na Scenie na Świebodzkim.
A teraz przez cały weekend mamy baaardzo intensywne próby, od rana do wieczora, i jestem wykończona. Dlatego dzisiaj "wstęp" do kolejnej stylizacji - filmik zrobiony przez Konrada Piaseckiego. Moim zdaniem jest rewelacyjny! :)

                                                                                                                                                                                                                                       


                                                                  




Prześlij komentarz