Błękit i krem.

środa, 1 czerwca 2016
data:post.title

Długa koszula. Kiedy pierwszy raz pokazałam stylizację z długą koszulą, a było to dwa lata temu (tutaj), to nie wszystkim przypadła ona do gustu. Teraz taka koszula to przebój ;) Nosi się ją wszędzie i do wszystkiego, co mnie wcale nie dziwi, gdyż jest bardzo praktyczna. Oprócz swojej tradycyjnej roli czyli noszonej ze spodniami i spódniczką, świetnie sprawdzi się jako narzutka na sukienkę (tu) ale też może posłużyć nam jako kiecka na np. na plażę :)

Stylizacja: dzisiaj po raz kolejny długa koszula ;) Kupiłam ją podczas wyprzedaży, miała bardzo atrakcyjną cenę ale nie tylko: mój (ale myślę, że nie tylko mój) ukochany, błękitny kolor, kieszenie(!), bez których czuję się niekomfortowo no i była długa ;D Dodatkowo, dzięki tym kieszeniom, nabrała takiego "szmizjerkowatego" charakteru, dlatego posłuży mi również jako sukieneczka podczas wakacyjnych wojaży ;) 
A dzisiaj w zestawie z wąską, kremową spódniczką, zamiast naszyjnika duża chusta zawiązana jak krawat ("taka sobie" męska koszula to "taki sobie" krawat;) ), również w tonacji kremowej i do tego letnie kozaki, oczywiście kremowe! Wszystko ozdobiłam złotymi kolczykami. I oto kolejna stylizacja z długą koszulą w roli głównej :)












      Zdjęcia: Olimpia Rakowska



koszula - Zara,
spódnica - BGN,
chusta - Kenzo,
buty - Prima Moda,
torebka - Twin Set.




Prześlij komentarz