How to combine colors/ Jak łączyć kolory

środa, 27 lutego 2019
data:post.title


Kochani, jak obiecałam dzisiaj jest wiosennie :) I strój wiosenny, i pogoda wiosenna; tak słońce świeciło, że musiałam założyć okulary słoneczne ;)
Nie wiem czy pamiętacie, ale kiedyś pisałam, że nie połączę czerwieni z żółtym. To zestawienie kolorów coś mi się nie podobało. Wręcz zastrzegałam się, że nigdy tego nie zrobię! A tu masz, czerwień i żółty razem i to w bliskim kontakcie ;)
Ale czas robi swoje, my się zmieniamy, nasze gusta też. Dzisiaj połączyłam te dwa kolory i wyszło to całkiem nieźle ;) I to nie tylko moje subiektywne zdanie. Wracając z sesji zaczepiłam mnie młoda dziewczyna (śliczna młoda dziewczyna :) ) i zapytała czy nie może sobie zrobić zdjęcia. Jak zapytałam po co?, odpowiedziała - "dla inspiracji" :) 
Jakie to miłe, bo po to to robię, żeby INSPIROWAĆ! :)

Stylizacja: wyszło to bardzo przypadkowo. Najpierw z wybrałam spodnie i do nich dopasowałam koszulę. Żółta była OK, bo lampasy na nogawkach mają żółte paski a spodnie mienią się złotą nitką. Potem szukałam czegoś na górę ... i mój wzrok padł na ten czerwony żakiet. Przymierzyłam bez większej nadziei na WOW. Ale jak zobaczyłam to okazało się, że to jest to! Czyli było WOW! ;)
Reszta poszła już gadko: buty - zielone lordsy a do ręki duża, czerwona torebka. Dorzuciłam jeszcze szalik, również czerwony i całość gotowa! :)

Rada stylistki: nie bójcie się eksperymentować z połączeniami kolorów. Moda się zmienia, my się zmieniamy i to co uważałyśmy kiedyś za passe albo wręcz niegustowne, może nabrać zupełnie  innego, świeżego wyglądu. Próbuj, łącz, eksperymentuj a nóż odkryjesz coś niepowtarzalnego, coś, chociażby dla siebie - nowego! :) Powodzenia!


 
  Zdjęcia : Monika Homan


żakiet - Zara,
koszula - Tista AG
spodnie - Twin Set,
szalik - Mahogany
torebka - Venezia,
buty - Gino Rossi,
okulary - Ferragamo.



10 komentarzy

  1. Magda jak zawsze zachwycasz!
    Twoja propozycja przypadła mi do gustu.

    Miłego wieczoru,
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili
    xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  2. Własnie!!!wydawałoby się że te kolory do siebie nie zbyt pasują:))a tu wyszedł fantastyczny zestaw:))pięknie to wyczarowałaś:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ślicznie! Wow! Wyglądasz naprawdę niesamowicie. Klasyka sama w sobie

    OdpowiedzUsuń
  4. I had to pin this look
    This is very nice
    Thank you for sharing
    Hope your Wednesday is going just as planned?

    Best wishes
    https://www.melodyjacob.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaniemówiłam, naprawdę, wielkie wow!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne połączenie wyszło Madziu. Świetny żakiet i spodnie. Oczywiście, że trzeba próbować i oceniać czy jest o.k. czy nie. Nie zawsze wychodzi dobrze i choć nikogo nie oceniam to czasami widzę na ulicy, że pani coś chce zrobić ale...nie wychodzi, to samo z wzorami. Osobiście jestem ostrożna, bardziej jeśli chodzi o wzory niż kolory. Pozdrawiam cieplutko, buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż mnie zatkało z wrażenia, gdy zjechałam niżej i ujrzałam spodnie!!!
    Madziu! To jedna z Twoich najlepszych stylizacji!!! IDEALNA!!!
    WSzystko połączone mistrzowsko! I kolory, i reszta:))
    Buziaki!!!
    Nie dziwię się, że Cię ta młoda zaczepiła! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ALe pięknie !!!!!!!!!!!!!!!!! takie nasycone kolory uwielbiam !!!!!!!!! Połączyłaś wszystko absolutnie perfekcyjnie. Zachwycam się całością i każdym elementem oddzielnie. PIĘKNIE !!!!!!!!!!!! Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, fantastyczny zestaw. Te kolory zachwycają a Ty Madziu wyglądasz pięknie :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń