Nietypowa / Unusual.

niedziela, 3 marca 2019
data:post.title

Na wiosnę czuje przypływ energii a wraz z nią - nowe pomysły. Szalona? Nietypowa? Oryginalna? ... I takie lubię ;D

Stylizacja: rozkloszowana spódnica jest ze mną już od jakiegoś czasy (była już tutaj), teraz "dostała" kolejną szarszę ;) Tym razem zestawiłam ją z tiulową halką. Do niej dobrałam białą bluzkę z kokardą, które (kokardy) trendy są i które bardzo lubię! :) Jeszcze marynarka - szara, tweedowa i z tych dłuższych, którą przewiązałam czarnym paskiem. Zestaw jest w kolorystyce szaro-czarno-białej, więc żeby dodać jej trochę koloru, włożyłam czerwone kozaki na płaskim obcasie, czerwone kolczyki i czerwoną rękawiczkę, jedną - jedną zgubiłam a drugiej obcięłam palce i szydełkiem zrobiłam "falbanki"... i tak powstała moja gadżeciarska rękawiczka ;DDD  Jeszcze kropka nad "i" - czarna kopertówka.
Oto całość - szalona czy może interesująca ? ;)


  Zdjęcia : Monika Homan


żakiet - Zara,
spódnica - Simple,
bluzka - NN,
halka - Hexeline,
torebka - Wittchen,
buty - Venezia.


16 komentarzy

  1. This look is very nice. The way it was put together is very cool

    https://www.melodyjacob.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna spódnica!Pięknie Ci w niej i całej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo interesująca calosc, wszystko mi się podoba a najbardziej kozaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Helenko, bardzo mnie to cieszy :) Dziękuję :) Buziaki :)

      Usuń
  4. o ja! Ale świetnie :D Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Olu, nawet nie wiesz jak się cieszę, że wpadłaś i Ci sie podoba :) Buziaki :)

      Usuń
  6. Kozaki super 👍, bluzka z kokardą - wow!!! I ta jedna rękawiczka...nietypo wa, bez dwóch zdań ♥️😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Rękawiczka i buty idealnie dopełniają całą stylizację...podoba mi się!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiązane kokardy to zawsze bez względu na trendy :)! Dobry pomysł, co zrobić jak się zgubi rękawiczek, bo od gubienia rękawiczek i czapek jestem specjalistką ;). A sam zestaw - co tu dużo mówić, bajka :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgapię kiedyś ten pomysł z halką i krótszą spódnicą!
    Aczkolwiek też tak mieszałam kiecki, ale ołówkowe:D
    Reszta też wspaniała!!! Z tą rękawiczką, bajkową na czele:D
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz, podoba mi się taki zestaw, sama bym założyła bardzo chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie to wszystko poukładałaś :) )))) Warstwowość na najwspanialszym poziomie w cudownym stylu.
    Czerwone kozaki !!!!!!!!!!!!! Kolor, fason i w ogóle styl są zachwycające.
    PYCHA !!!!!!!!!!!!!!!
    Kisses Kochana - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
  12. Połączenie tego płaszcza z paskiem wygląda genialnie!

    OdpowiedzUsuń