Sukienka w duuuże kwiaty :)

sobota, 5 lipca 2014
data:post.title

Kochani właśnie jestem w przedwyjazdowym szale pakowania. Nie wiem dlaczego, ale jestem taka podenerwowana. Kiedyś wyjazd nie stanowił żadnego problemu, teraz to dość skomplikowany proces. Trzeba wszystko dobrze przemyśleć, żeby nie brać niepotrzebnych rzeczy. Ale za mało też nie jest dobrze! ;) Wbrew pozorom to są ważne decyzje :)))  I dlatego nie będę się więcej rozpisywać, wracam do pakowania, a Was zostawiam ze zdjęciami :)))


Stylizacja – to długa sukienka mojej koncepcji. Materiał bardzo mnie zaintrygował. Ponieważ ma bardzo ciekawy wzór, uznałam, że fason powinien być prosty … i długi ;) I tak powstała ta sukienka, która fajnie prezentuje się zarówno z płaskim obuwiem, jak i z obcasami! Do tego kurteczka w kolorze khaki. Uwaga – ponoć ciemne zielenie znów wracają na jesień!!!














Prześlij komentarz