Bluzka w ptaszki.

czwartek, 29 stycznia 2015
data:post.title



Pamiętacie jak zaraz po Sylwestrze zaniemogłam i nie wychodziłam z domu? A tu przeceny się zaczęły i moja ciekawość osiągnęła punkt kulminacyjny do tego stopnia, że sięgnęłam
po internet. Sklepy online to nie jest moja ulubiona forma zakupów ale "na głodzie" wszystko smakuje ;) I tak trafiłam na tę bluzkę.  Była (i jest) w bardzo dobrej cenie więc ryzyko nieduże no i okazała się strzałem w dziesiątkę: wzór w ptaki mnie zauroczył - dość duży, wyrazisty a jednocześnie subtelny i wysmakowany, wesoły a przy tym oryginalny. Do tego ma świetny kołnierzyk, ładnie się układa i świetnie wygląda.

Stylizacja: ciekawa jestem czy ktoś się domyślił co łączy a właściwe dzieli dzisiejszą stylizację z poprzednią?  A no spodnie, a dokładnie długość nogawek ;) Ostatnio były przydługie teraz - przykrótkie! I to kocham w modzie, pełna dowolność, można się wykazać pomysłowością i kreatywnością. Dzisiaj krócej ale w wersji eleganckiej.  
Takie krótkie nogawki świetnie sprawdzają się ze szpilkami, płaskiego obuwia nie polecam chyba, że masz nogi do nieba :) Ale jak sami widzicie, szpilki są fantastyczne!  
Spodnie, bluzka i szpilki są w jednej tonacji kolorystycznej, która stanowi tło dla długiego swetra w wyrazistym, rdzawym kolorze. Rudy z błękitem to świetny duet chociaż rzadko wykorzystywany. Jak widać całkiem niesłusznie :) 
W takim stroju nie tylko będziesz czuć się elegancko ale i wyjątkowo :)        



















  fot.:  Olimpia Rakowska 






bluzka - Tutaj,
sweter - Deni Cler,
spodnie - Zara,
płaszcz - Simple (old),
torebka - Valentino,
buty - Oxitaly






Prześlij komentarz