Bluzka z printem.

wtorek, 10 lutego 2015
data:post.title


Jak zauważyliście biało-czarne zestawy są u mnie rzadkością. Bardzo lubię takie połączenie, zwłaszcza z białą, koszulową bluzką - mogłabym mieć ich tysiące! ;D - ale takie zestawy zazwyczaj mają charakter bardziej oficjalny. Przynajmniej ja mam takie skojarzenia. Kiedy jednak zobaczyłam tę bluzkę,
to od razu przyszedł mi pomysł na coś innego:) Trochę elegancji, a trochę nonszalancji, a wszystko przez ten print na bluzce. No cóż, lubię takie wzory, ale nie zawsze są one właściwe dla mnie. Za to ten - jak najbardziej! 

Stylizacja: jak już wspomniałam nie "zanudzam" Was outfit-ami czarno-białymi, ale że wciąż takie połączenie jest trendy, to nie mogę go przemilczeć. Bluzka od razu wpadła mi w oko i właściwie myślałam o niej w kategoriach wakacyjno - wyjazdowych;) Jeansy, legginsy, biała sportowa spódniczka, krótkie spodenki i te sprawy... ale kiedy ją zobaczyłam odezwała się moja zbuntowana natura, która szepnęła mi: "zrób to po swojemu, pobaw się!" I tak też powstała elegancko-sportowa stylizacja pokazująca inne oblicze czarno-białego zestawienia:)  
Dodatkowo moje ulubione ostatnio połączenie kraty - spodni i pasów - długiego żakietu, to kolejny przykład tego jak prosto i efektownie łączyć wzornictwo;)
                                                                                                                                    












 


  
    fot.:  Olimpia Rakowska 


bluzka - Tutaj,
 spodnie - Zara,
długi żakiet - Etam (old),
 buty - Bata,
plecak - Gino Rossi.









Prześlij komentarz