Dzień kobiet :D

niedziela, 8 marca 2015
data:post.title


Dzisiaj nie będę zabierać Wam zbyt dużo czasu, bo z pewnością każda z nas chce wykorzystać ten ;) dzień i zmobilizować swoją drugą połowę do bardziej aktywnego spędzenia czasu. Na przykład odwiedzenia jubilera, albo eleganckiej restauracji albo chociaż da się wyciągnąć na spacer!
Życzę powodzenia i miłego świętowania :D

Stylizacja: chciałam Wam się pochwalić moim zielonym płaszczykiem - prochowcem :) Początkowa jego cena była dość wysoka, toteż radość moja była ogromna gdy dotrwał do przecen i mogłam go kupić za 1/3 ceny! 
Prochowiec ma super kolor i tradycyjny fason a właśnie o taki mi chodziło. Jedyne unowocześnienie to zamek zamiast guzików ale akurat to nie problem. Sam materiał jest bardzo ciekawy, taki jakby zaimpregnowany i na pewno sprawdzi się podczas wietrznej i deszczowej pogody ;)  A że od wiatru chroni na piątkę z plusem mogłam się przekonać podczas robienia zdjęć ;) Chciałam też zaprezentować to co było "pod spodem" - może kogoś zainspiruje do wiosennej wersji "biurowego zestawu"? Ołówkowa spódnica w nieco odważniejszym designie: jak dodamy dłuższy kardigan albo żakiet będzie bardziej biurowo, jak dodamy biżuterię - bardziej wizytowo :) Jak to mówią: wybór należy do Ciebie :) 

I na koniec jeszcze raz : MIŁEGO DNIA KOBIET! :D

















     fot.:  Olimpia Rakowska 


płaszcz - Zara,
bluzka - Zara,
spódniczka - H&M,
torebka - vintage,
kozaki - Zara,
chustka - Hermes,
naszyjnik - Douglas.





Prześlij komentarz