Violet

wtorek, 27 października 2015
data:post.title

Jakiś czas temu, przeglądając w kolorowym czasopiśmie nadchodzące trendy na jesień-zima 2015r., przeczytałam, że będzie modny kolor fioletowy i jego odcienie. Pomyślałam sobie, że nie jest to kolor twarzowy, więc pewnie szału nie będzie. Obecnie wszyscy rozkochali się w kolorze marsala, toteż pozostała gama kolorystyczna trochę schowała się w cieniu. Fioletowy sweter przypomniał mi o istnieniu tej barwy i to że mieliśmy się nim upajać i w niego wdziewać ;) 
 

Stylizacja: nie wiem czemu, ale właśnie te wzorzyste spodnie skojarzyły mi się z fioletem chociaż nie mają go "w zestawie".  Za to świetnie z fioletem się komponują. Do tego dorzuciłam trochę szarości, ale tej jasnej, cieplejszej. Uważam, że bardzo dobrze się tu znalazła i tworzy ciekawe połączenie.  Na koniec otuliłam się bielą, którą reprezentuje jeansowa kurtka i wyraźnym błękitem szalika.  
Pomimo, że jest tutaj trochę kolorów to całość jest bardzo stonowana. 

Co do fioletu: modny czy nie, jest to bardzo intrygujący kolor i pomimo, że nie należy do tych "twarzowych", to warto się z nim zmierzyć :)















   fot. :  Olimpia Rakowska


kurtka - Mango,
spodnie - Zara,
sweter - Marks & Spencer ,
koszula - NN ,
buty - Zara,
podkolanówki - Calzedonia,
torba - O la la butik FADO,








Prześlij komentarz