Fashion Meeting STYLE

wtorek, 8 marca 2016
data:post.title

                                                       


W miniony weekend  miały miejsce targi mody i urody - Fashion Meeting STYLE. Początkowo takie targi odbywały się dwa razy do roku - wiosną i jesienią. Tym razem zorganizowane zostały z okazji Dnia Kobiet. Ale to nie koniec, w najbliższy weekend na targi Aleja Projektantów by Fashion Meeting można będzie się wybrać do galerii handlowej Bielany Wrocławskie. Widać, organizatorzy się rozkręcili  bo już w kwietniu kolejny taki eventy  ;)
Wracając do tych co się już odbyły to powiem, że szału nie było ale parę ciekawych rzeczy drogą kupna - sprzedaży nabyłam ;)
A oto krótka foto-relacja  :) 














A oto moje zdobycze : kolczyki, na które już od dawna się czaiłam, balsam do ciała, który ma mnie przemienić w księżniczkę, ale wcześniej muszę dokładnie się wypeelingować a zrobi to to cudo w okrągłym pojemniku o przepysznym, malinowym zapachu. Mydło nie wygląda tak zachęcająco ale podobno robi zarówno z włosami jak i z cerą niesamowite rzeczy! ;)




 A bardziej konkretnie - to torebka i buty, które mnie zachwyciły i nie mogłam się im oprzeć :)




    Kupione i założone ;D



        zdjęcia : moje i FB



Prześlij komentarz