Eksplozja barw :)

sobota, 6 sierpnia 2016
data:post.title


Po raz kolejny odkrywam uroki Ostrowa Tumskiego :) Jest tu tyle zakamarków, uliczek, tyle urokliwych miejsc, które tworzą wyjątkowy klimat :) I chociaż turystów nie brakuje, to jakoś udaje nam się, a dokładniej Olimpii, pomiędzy nimi manewrować:)

Dodatkowo została odnowiona i ulepszona promenada nad Odrą, która prowadzi do Ostrowa Tumskiego. Także można połączyć przyjemne z pożytecznym: relaksujący spacer ze zwiedzanie wyjątkowego "miasteczka", którego początki sięgają X stulecia a liczyło w tym czasie ok 1500 mieszkańców. Nie będę Was tu "zanudzać" historią ale jeżeli chcielibyście dowiedzieć się czegoś więcej to odsyłam tutaj :) 

Stylizacja: ten kolorowy sweterek dość niepozornie wyglądał, ale jak go założyłam to mnie uwiódł swoim urokiem, delikatnością i eksplozja barw. A że jestem wielbicielka wszelakich sweterków to trudno było mi się powstrzymać ;) Dodatkowym, silnym argumentem była jego cena, którą obniżyli o 60% od pierwotnej i dzięki temu stała się realna ;D To też kupiłam go sobie a teraz się nim chwalę ;) Nie kombinowałam zbytnio, taka barwna rzecz najlepiej się ma z bielą; biel jednocześnie ładnie eksponuje kolory przy jednoczesnym "wyciszeniu", dzięki temu nie są tak agresywne dla naszych oczu :) Padło na białe, szerokie spodnie, które coraz wyżej plasują się na modowej liście:) Kapelusz zawsze doda charakteru stylizacji! No i te subtelne dodatki; drewniaki, torba w bardzo ciekawym kolorze, kolczyk z piórkiem, zegarek. I to wszystko :) A teraz w drogę i miłego, aktywnego weekendu! :)












       Zdjęcia: Olimpia Rakowska


sweterek- Beneton,
spodnie - Mango,
torebka - Maccaind,
buty - Mango,
kapelusz - Bershka,
 zegarek - Lacosta.



Prześlij komentarz