Przy okazji :)

wtorek, 13 grudnia 2016
data:post.title



Ta sesja została zrobiona "przy okazji". Moja córka potrzebowała zdjęć na swoją stronę internetową więc poprosiłam Oli, żeby tym razem to córka była bohaterką sesji. A ja miałam być tylko dla towarzystwa :) Ale Oli mój look bardzo się spodobał i cyknęła mi parę zdjęć. I tak oto jest :)


Stylizacja: zdjęcia robiłyśmy jak pogoda było jeszcze dość ładna dlatego wystarczyła kurteczka ;) A ponieważ materiał ma w swoim składzie sporo wełny więc jest dość ciepła. Podstawą stylizacji były jasno-beżowe spodnie i fioletowy, wełniany golf. Zielone botki dopasowałam do kurtki albo odwrotnie, kurtkę dopasowałam do botków, już nie pamiętam ;) Grunt, to ma pasować i pasowało:) 
Do tego torebka z żółtą klapą, która świetnie się wpasowała do całości. A, no i pasek, którym się ściągnęłam, jest "wysłużony" i taki "prymitywny", i właśnie dlatego dodaje tego smaczku stylizacji ... i za to go tak lubię! :) 
  






 A to moja kochana córeczka :) Pani Mecenas! Jestem z niej bardzo dumna! :)





kurtka - Zara,
sweter - Sisley,
spodnie - Deni Cler,
 torebka - Max Mara,
botki - Zara






Prześlij komentarz