Dress

niedziela, 5 lutego 2017
data:post.title



Leże w łóżku, kicham, prycham, sapię, cieknie mi z nosa, kaszel wyrywa mi płuca a temperatura wypala mi mózg ... i ten cholerny ból głowy! .... w końcu i mnie dopadło.😓


Stylizacja: uwielbiam takie dziwne fasony. Nie, źle powiedziałam, nie dziwne tylko niebanalne, oryginalne, nietuzinkowe. Teraz to dość trudne, bo przecież wszystko już było ;) Ale projektanci potrafią nasz jeszcze zaskoczyć. I to jest piękne ;D
Sukienka, którą chcę wam dzisiaj pokazać, do takich modowych ciekawostek z pewnością się zalicza. Zwiewny materiał, luźny fason, szerokie mankiet, stójka, fantazyjna falbana i te cudowne kolory, to wszystko sprawiło, że nie mogłam przejść obojętnie obok niej. 
Choć jest bardzo delikatna to świetnie komponuje się z długą, szarą marynarka w męskim stylu i botkami w kolorze butelkowej zieleni. Całość "ogarnął" mój ukochany, karmelowy płaszcz a bordowa torba i szary, wełniany szalik, dopełniły stylizację :)
 




















      Zdjęcia: Olimpia Rakowska


płaszcz - Zara,
marynarka -  Zara,
sukienka - Zara,
botki - Zara
szalik - NN.


Prześlij komentarz