PHENOMENAL US - CHALLENGE 34 Swetrzyska/ Big Jumpers

poniedziałek, 3 grudnia 2018
data:post.title

Swetrzyska/ Big Jumpers. Jak można nie kochać swetrzyska?! Zwłaszcza taką jesienno-zimową porą? Kiedy za oknem jest szaro, buro i do tego zimno to w takim swetrzysku można się cieplutko schować i czuć się bezpiecznie ;D
No więc takich swetrów nie można nie kochać i ja darzę je gorącym uczuciem ;D
Toteż kolejne wyzwanie Phenomenal Us to coś dla mnie! Swetrzysko jak się patrzy! :)
Stylizacja: zaplanowałam ją dużo wcześniej, kiedy to na dworze panowały całkiem przyjazne warunki. Teraz, pomimo grubego swetra z pewnością bym zmarzła. Oprócz bohatera naszego wyzwania - swetrzysko z długimi rozcięciami po bokach, chciałam zwrócić jeszcze uwagę na spodnie - dzwony, które bardzo fajnie komponują się z kowbojkami z wężowym printem. Zarówno tego typu buty jak i wzór to obecne hiciory ;D Torebka również jest "wężowa" i chociaż, a może właśnie dlatego, jest w innej kolorystyce, to wszystko ze sobą współgra :) A na głowie mam swój skarbek - beret, który dostałam od siostry dawno, dawno temu ... a został zakupiony u samego Harrodsa! ;)

Zdjęcia : Monika Homan



sweter - Zara,
koszula - Zara,
spodnie - Uterque,
torebka - Uterque,
 buty - Zara,
beret - Harrods.


Prześlij komentarz