In blue.

sobota, 24 sierpnia 2019
data:post.title


Trochę mnie tu nie było ;) Wakacje? Trochę tak a trochę obowiązki (jak i przyjemności) babci :) Był też pobyt na wsi z wnukiem a tam z internetem krucho, ale nawet jak by był to czasu i sił zabrakło. Toż to żywe srebro! - wszędzie zajrzy, wszędzie wejdzie i trzeba cały czas mieć go na oku :) 
Był też krótki wyjazd na rowery z grupą przyjaciół po którym jeszcze nie zdążyłam się rozpakować. Ale w końcu mam wolny weekend i trochę czasu dla siebie :) ... i wracam do Was :)

Stylizacja: prosta, luźna sukienka z bawełnianej dzianiny jednolitym kolorze. Jedyną jej ozdobą to plisa na środku i połyskliwy pasek na dole. Bardzo lubię takie sukienki bo sauté wygląda super i jest też świetnym tłem dla dodatków :)
Dzisiejsze moje dodatki to duża, kolorowa chusta, kolorowe sandały, duża torba w wyrazistym kolorze komponującym się zarówno z chustą i butami.
Jeśli chodzi o biżuterię to bardzo subtelne kolczyki i oryginalna bransoletka :)
Całość prosta, elegancka ale nie nudna :) 




I have not ‘shown up’ for a while, partly due to short holidays in the countryside, with no internet and partly due to serious responsibilities of caring after a grandson, a very dynamic toddler, understandably extremely curious and constantly 'investigating' the world, a bundle of energy, requiring constant attention and active involvement.
Back now from a short cycling trip with friends and enjoying a restful weekend, plus some very much needed ‘me-time'.

Styling:  a simple, loose dress made of cotton jersey in one colour.  A pleat in the middle and a glossy stripe at the bottom make its sole ornaments. I really like such dresses -  sauté looks fabulous and allows a rich variety of accessories.
My choice of these today includes a large colourful shawl, colourful sandals, a large handbag in a striking colour, blending nicely with the shades of both, the shawl and the sandals. 
When it comes to jewellery, just very subtle earrings and a rather imaginative bracelet.  
The whole lot uncomplicated and effortless, still elegant, by all means never dull. 

     Zdjęcia : Monika Homan



sukienka - Deni Cler,
torebka - Patryzia Pepe,
buty - Deni Cler,
chusta - Chanel,
bransoletka - Krzysztof Stróżyna.



22 komentarze

  1. Przepiękna jest Twoja stylizacja Madziu, sukienka ma cudny kolor, no i uwielbiam takie chusty :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Aż serce podskakuje, śliczne kolory i dodatki. Super stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy :) Pięknie dziękuję, Helenko :)))

      Usuń
  3. Też mam małego i bardzo ruchliwego wnuka:)))sukienka jest śliczna:))pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne połączenie kolorystyczne! Jest moc! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie połączenie kolorów :D Bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu zachwycasz :) Kolory cudowne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie niebieskiego i żółtego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna stylizacja, kolorowa i wesoła. W końcu Babcie też mogą się tak ubierać. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie Madziu ☺ Moje ulubione kolory, prosta sukienka i barwne dodatki, nic oddać, nic ująć ☺ Super wyglądasz! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz genialnie ! uwielbiam połączenie niebieskiego i żółtego ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale za to powrót w wielkim stylu!!!
    Świetna fryzurka Madziu!!!
    Stylówka przepiękna! Urzekły mnie kolory!!!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie cała ta kolorystyka wygląda.

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Tylko pozazdrościć wnukowi tak kreatywnej i modnej babci :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam niebieski, pięknie -elegancko ❣

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow ale kolorowo :) Pięknie wszystko ze sobą współgra :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja - podoba mi się połączenie kolorów, takie świeże ale to Ty jesteś wypoczęta i radosna - pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna stylizacja. Bardzo ciekawa ze względu na kolory. Piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  18. No, babciu, to się nacieszyłas👍👍👍. Wiem coś na temat dzieci😜😄, z wnukami trochę inaczej niż z własnymi...a sukienka cudo, ten kolor i fason / przypomniałaś mi że mam podobną/, świetnie ożywiona ożywiona , buty miodzio...buziaki... fajnie że znów jesteś...

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam wrażenie, że byłaś na drugim ,a może nawet trzecim końcu świata i jakoś nie zaglądałam :(
    Przepraszam :)
    Stylizacja jest przepiękna, ten niebieski ma cudowny odcień, a dodatki idealnie go podręciły.
    Bransoletkę wyszukałaś rewelacyjną !!!!
    Pieknie, pięknie :) )))
    Kisses - Margot :) ))

    OdpowiedzUsuń