Niebiesko - zielono - część I.

czwartek, 22 stycznia 2015
data:post.title


Złote buty, moje złote buty! :) kupiłam je jakiś czas temu (tu i tutaj) i od razu się Wam nimi pochwaliłam. Nie wszyscy zobaczyli w nich potencjał;
mnie zauroczyły. No i był to strzał w dziesiątkę, bo teraz jest hitem niemalże w każdej modowej prasie; wszystko co złote, srebrne jest cool! Ale nie złoto było moim motywem przewodnim w tej stylizacji. To połączenie niebieskiego z zielonym. Nie jest to nowość ale mam wrażenie, że to łączenie wchodzi w kolejna fazę. Już nie kratka czy paski, nie jeden element ale cały outfit. Istotne jest też jakie są to odcienie zieleni czy też niebieskiego. Zakochałam się w tym połączeniu kolorów i mam już dla Was przygotowany kolejną propozycje w takim zestawieniu. Ale to za chwilę ;) 

Stylizacja: dzisiaj dość nietypowe odcienie zieleni i niebieskiego. Zieleń to złote khaki zaś niebieski to ultramaryna i granat. Do tego kropla pomarańczu, a w tle - bordo. Drugi odcień zieleni, bardziej soczysty, pojawił się na rękawiczkach. A wszystkie te kolory znalazły się na szaliku. Złote buty i torebka dopinają całość:) 
I oto pierwsza moja propozycja w kolorze niebiesko - zielonym :)              
















      fot.:  Olimpia Rakowska 


płaszcz - Reserved,
sweter - Mango,
bluzka, spodnie - Zara,
szalik - Sesst ,
buty - Prima Moda,
torebka - sh.











Prześlij komentarz