Kontrowersje

poniedziałek, 28 października 2013
data:post.title


 Dzisiaj będzie dużo zdjęć.
Bo kiedy dostałam zdjęcia z tej sesji to nie mogłam się zdecydować. I nie chodzi bynajmniej o moją  osobę - uważam, że jestem raczej niefotogeniczna, ale mam na myśli same zdjęcia: kolory, pejzaż,  ujęcia.  Jest na nich taki klimat, nie wiem jak go nazwać – może nie tajemniczy, ale wyciszający...  nie – kojący, to jest to :-)
A Wy jak to odbieracie?
Co do weekendu – jak Wam minął ...  oprócz tego, że za szybko;-)? Ja miałam pewną przygodę. Ale o tym chcę napisać w osobnym poście bo myślę, że ta przygoda jest tego warta:-)
Dzisiejsza stylizacja to złote buty w roli głównej, do nich trochę kontrowersyjnie dobrałam sukienkę w  kratkę i jest ona w tonacji romantycznej elegancji. Wszystko spięłam czarną, skórzaną ramoneską a „wisienką na torcie” jest moja chluba – torebka Burberry.

   fot. Olimpia Rakowska

sukienka - Hexeline, ramoneska - Twin-Set, buty - Prima Moda, torebka - Burberry





Prześlij komentarz