poniedziałek, 17 lutego 2014

Etno


Witajcie, mam nadzieję, że po moim ostatnim poście nie zniechęciliście się do odwiedzania mnie na Blogu?  Tak jak uprzedzałam, ta stylizacja była dość kontrowersyjna. Ale tak często bywa – najpierw się oburzamy, potępiamy, wyśmiewamy, aż w końcu pokochamy! Nie twierdzę, że kalpki w stylu Birkenstock pokochają wszyscy, ale na pewno znajdą wielu zwolenników, a ja się do nich zaliczam. Mam zamiar wykorzystać rzadką okazję noszenia butów modnych i jednocześnie ... zdrowych;-)  

Pamiętacie czasy, kiedy źle kojarzyły nam się ciężkie, glany / Martens'y? Teraz można je spotkać niemal w każdym kolorze i noszą je nie tylko nastolatki obwieszone kolczykami we wszystkich możliwych miejscach. A męskie buty typu Oksfordy? Nie ubierzemy ich do balowej sukni, ale z damskim garniturem tworzą genialną całość! Bawmy się modą, bądźmy kreatywni, wybiegajmy poza przyjęte ramy, ale róbmy to z wyczuciem, tworząc spójną stylizację.
Podsumowując: Birkenstock'ów nie akceptuje 49%, 31% jest na TAK, a 20% jest niezdecydowanych – jak na początek to bardzo doby wynik :-)

Filmik dla przypomnienia ;-)

video


Dzisiaj już nie będę Was prowokować i przedstawię elegancką stylizację w nadchodzących trendach:-) 
Marynarka w stylu Etno o prostym kroju, do tego spodnie z podwyższonym stanem, świetnie skrojone, w kolorze granatowym, który wraca na salony i niezawodna biała bluzka. Do tego wszystkiego cudowne, jasno-popielate szpilki. Mam nadzieję, że ta stylizacja Was uwiedzie :-) Ale nie przestanę tworzyć „niegrzecznych” out-fitów i pewnie jeszcze nie raz będziecie zszokowani :-)
 









   fot. Olimpia Rakowska   

żakiet, spodnie, buty - Zara, torebka - Gino Rossi, koszula - Hexeline, biżuteria - Monnari



video

filmiki  Olimpia Rakowska