Druga szansa

sobota, 26 kwietnia 2014
data:post.title




 Trochę się spóźniłam i dopiero dzisiaj mam dla Was nowy post. Oczywiście był tego powód: w ciągu dnia trochę działałam, odebrałam męża z lotniska, potem wyskoczyłam jeszcze po prezent urodzinowy i kiedy już go miałam, bardzo z siebie zadowolona, chodząc po Galerii spotkałam koleżankę, z którą dawno się nie widziałam. Gadu, gadu a czas leci … a w domu czeka na mnie córka bo mamy wymyślić strój na imprezę. Tytuł: lata 80! Hmm … ale jak to było? ;)
Najpierw w Internet po inspiracje, potem do szafy i wyciąganie z zakamarków ciuchów, których dawno powinnam się pozbyć ale żal i trzymam, bo mogą się przydać. No i się przydały – dostały swoją druga szansę!:D I strój gotowy! Bardzo nam się udał :)))

Drugą szansę dostały moje spodnie w dzisiejszej stylizacji. Już się pojawiły na blogu, ale że było to na początku mojego blogowania, no i są fajne to czemu nie powtórzyć? Dzisiaj wersja bardziej elegancka: z żakiecikiem i szpilkami.
 
Takie szerokie spodnie to lata 70 i tak co jakiś czas się pojawiają. Teraz też bardzo nieśmiało pokazują się w obecnych trendach, ale ponieważ jest to dość trudna forma (lepiej prezentują się na szczupłych i wysokich, no ale czemu się nie podłączyć :) ) to nie ma ich za dużo. Jednak warto się pokusić bo są bardzo atrakcyjne i charakterne.
Czy też tak uważacie?









  fot.:  Olimpia Rakowska 


 żakiet - Aryton, koszula - Deni Cler, spodnie i szpilki - Zara
torebka - Patrizia Pepe, naszyjnik - Mango 







Prześlij komentarz