Szumią kasztany

wtorek, 20 maja 2014
data:post.title




Co roku mam to samo: jak tylko zaczyna się maj i zaczynają kwitnąć kasztany i bez, i do tego znajduję się w moim ukochanym parku, to zawsze, ale to zawsze zaczynam sobie śpiewać tą piosenkę. Trochę ją pozmieniałam i zamiast szumią, śpiewam kwitną i wszystko mi pasuje;) Bo właśnie w maju budzi się przyroda, wszystko kwitnie i cudownie pachnie, a w takim miejscu jak Park Szczytnicki jest to szczególnie intensywne. A ja, wychowana na piosenkach Magdy Umer, Edyty Geppert, tekstach Agnieszki Osieckiej, jestem bardzo romantyczna i to maj mnie tak rozkleja i ... słucham i śpiewam i wącham :)))

Moja stylizacja to: przydługa koszula, przykrótkie spodnie, trochę vintage, trochę romantycznie wszystko w tonacji beżu, przyprawione zebrą i cygańskim kolczykiem. Trochę koloru wnosi torebka! Za to całość pięknie komponuje się z soczystą zielenią kwitnących kasztanów :)))











     fot.  Olimpia Rakowska   



koszula - BGN, spodnie i buty - Simple, torebka - Max Mara,
 naszyjnik - Zara, kolczyki - NN




Prześlij komentarz