Nie tylko zapowiedź ;)

niedziela, 15 czerwca 2014
data:post.title

Dzisiaj, oprócz filmiku, chcę Wam pokazać pewien patent, który niedawno wymyśliłam: bardzo lubimy koronki, koronki są modne i wciąż nas zachwycają w różnych konfiguracjach.
Mamy nie tylko koronkowe sukienki, pojawiają się żakiety, płaszczyki z koronką, koronka pojawia się na butach, tenisówkach a ostatnio także na torebkach. Spodobały mi się takie torebki z ażurkiem i ... wpadłam na taki pomysł: "pokrowiec" z koronki na torebkę! Trochę to trwało zanim pomysł zrealizowałam, ale już jest. Może nie jest to fachowa robota ale efekt jest zgodny z moim zamysłem. Oceńcie sami :)

Najpierw zrobiłam formę boków torebki:   




a potem szyłam na wyczucie ;)))


      

A oto efekt :)


A teraz zobaczcie tą torebkę w praktyce :)))













Prześlij komentarz