Z bujną zielenią

sobota, 19 lipca 2014
data:post.title


Przyznam Wam się - urlop mnie rozleniwił i teraz bardzo trudno jest mi się zabrać do pracy! Jeszcze jedną nogą jestem w Rzymie, a już druga potyka się o nierozpakowane walizki! I tak jak nie lubię pakowania, to rozpakowywanie też nie należy do moich ulubionych zajęć ;) Rzeczy chwilę jeszcze muszą poleżeć w walizce zanim zostaną przetransportowane do pralni lub na półki, toteż w domu panuje mały rozgardiasz. Na szczęście już się ze wszystkim uporałam! :))) Teraz nie ma wymówki - teraz jest nowa stylizacja! 

   
Stylizacja: spódnicę mam już jakiś czas i zawsze świetnie się sprawdza w lecie! Lubię ją nosić właśnie z halką, tak trochę "na ludowo". Ma bardzo ciekawą kolorystykę, więc reszta jest stonowana. Do tego drewniane korale i słomiany kapelusz. Jednak tą sielską atmosferę przełamałam złotym paskiem i złotymi lordsami. Całość pięknie się komponuje z bujną zielenią, której nie brakuje w naszym mieście :)))                       



















  fot:  Olimpia Rakowska




bluzka - Promod, 
bytu i torebka - Venezia,
spódnica, halka - NN,
kapelusz - NN 
pasek - Mango 










Prześlij komentarz