To juz rok!!!

niedziela, 3 sierpnia 2014
data:post.title
Czas płynie nieubłaganie i tak minął rok, rok mojego blogowania. Do pisania bloga namówiły mnie moje córki i nie było to takie proste, gdyż po pierwszym wpisie stchórzyłam. Chciałam cichcem się wycofać; przerażało mnie wszystko, dosłownie wszystko! Któregoś dnia córka poprosiła mnie, żebym coś napisała, jakaś historyjkę. Nic nie podejrzewając coś tam naskrobałam, potem kazała mi się ubrać i poszłyśmy robić zdjęcia. No i tak to się zaczęło :) 
Początkowo, moja starsza córka strzelała mi fotki, ciągle mnie strofowała ale jak na amatora świetnie jej to wychodziło. Niestety wakacje się skończyły i nie miała już tyle czasu. Wtedy młodsza córka skontaktowała mnie z Olimpią i tak już sobie teraz razem działamy :)
No to jakieś podsumowanie:  przez ten rok umieściłam 158 postów, mam prawie 90 tys. wyświetleń, "oglądają mnie" w USA, Niemczech, Anglii, Rosji, Francji, Hiszpanii, Słowacji, Norwegii a nawet w Kenii; mam 321 obserwatorów. Może to nie jest jakiś super wynik, ale nie narzekam. Jestem bardzo szczęśliwa, bo poznałam Was, fantastycznych ludzi, od których dostaję mnóstwo energii, dziękuję za wszystkie komentarze, ale też dziękuję wszystkim, którzy do mnie po prostu zaglądają :)))        
DZIĘKUJĘ!!!! :)))

A oto przegląd tego co się pojawiło przez ten rok :)
To dzieło mojej Agatki!





A to już profesjonalne sesje z Olimpia :



Sporo tego, trudno się zdecydować co wyrzucić dlatego tak przypominam (prawie) wszystkie :)



Nie przypuszczałam, że będzie to takie pracochłonne!  Mam nadzieję, że wytrwaliście do końca :)







Prześlij komentarz