Dwa światy.

piątek, 12 września 2014
data:post.title

Na pewno większość z Was zna książkę pt. "Szatan z siódmej klasy" Kornela Makuszyńskiego? Czemu akurat ta książka mi się przypomniała? Szukając czegoś ciekawego w telewizji trafiłam na filmową adaptację tej powieści. Przyznam się, że mam sentyment do tej książki - był to mój pierwszy kryminał! Oglądając ten film, nakręcony na początku lat '60 - tych, naszła mnie taka refleksja: jak bardzo zmienili się młodzi ludzie i ich wizerunek w mediach (weźmy np. serial Beverly Hills ten z lat '90 i nową serię)! 
Ale o co chodzi, przecież mamy wspaniałą, mądrą, ambitną młodzież! Tak, to prawda, ale też mamy arogancką, wulgarną, leniwą i zawistną młodzież. I zero szacunku dla innych ludzi. I czyja to wina? Telewizji? A może nasza? 
  
Stylizacja już taka na chłodniejsze dni. Gruby, wełniany sweter zestawiłam z długą, lejącą, lekko przeźroczysta sukienką. Bardzo lubię właśnie tego typu połączenia: lekkość tkaniny z miękkością wełny. Takie zderzenie "dwóch światów". Może to nie nowość ale zawsze intryguje :)     











  
   fot:  Olimpia Rakowska



sweter - Zara, sukienka - H&M
torebka - Zara, balerinki - Gino Rossi 






Prześlij komentarz