Okulary

środa, 3 grudnia 2014
data:post.title



Od dłuższego czasu przymierzam się do nowych okularów. 
Najpierw długi proces dobierania właściwych szkieł. To niewiarygodne, ale lekarze nie mogli dobrać mi szkieł! Już raz wydawało mi się, że mam właściwe, jednak po "zamontowaniu" ich w oprawkach okazały się za mocne i nie mogłam w nich chodzić.
Cała sprawa stała się już poważna - w okularach i bez, nie widziałam!  W końcu trafiłam na właściwego okulistę, który wystawił mi receptę. Po wcześniejszych doświadczeniach do końca nie byłam pewna czy wszystko jest OK. Mogłam sprawdzić je wykorzystując stare oprawki, ale jakby szkła okazały się dobre, to jak prawdziwa kobieta chciałam mieć nowe oprawki;) 
Zaraz pojawił się nowy problem - aby znaleźć te właściwe trzeba pochodzić po optykach, najlepiej z kimś kto mi doradzi. Ale kto w dzisiejszych czasach ma czas? Jak Ty masz czas to ten Ktoś nie ma, jak On ma czas to Ty nie masz i trudno się zgrać. 

I tu mi przyszedł z pomocą internetowy optyk - KODANO
To nie do wiary, ale to rewelacyjne rozwiązanie!

Firma ma do dyspozycji 61 producentów - marek, wybierasz wg płci: damskie, męskie, unisex; potem wg materiału, koloru, kształtu... A jak wybrać??? jest przymierzalnia! Tak przymierzalnia! Przy każdych oprawkach znajdziesz małą kłódkę - to przymierzalnia w wirtualnym lustrze! To nie wszystko - możesz zrobić sobie zdjęcia wszystkich przymierzanych oprawek i porównać. A że robisz to w domu  możesz zwołać rodzinne sympozjum, które Ci doradzi. Tak też zrobiłam, wybrałam i jestem baaardzo zadowolona:))) Jeszcze nigdy tak się nie cieszyłam z okularów. I jeszcze jedno - bardzo miła i profesjonalna obsługa :) Szczerze, z całego serca polecam! :)))

Stylizacja: sweter urzekł mnie od pierwszego spojrzenia: piękne kolory, fajny wzór i jest bardzo ciepły. Do tego dobrałam wełniane legginsy, które nazywam "kalesonkami";) Ale przyzna Wam się, zawsze mnie intrygowały i bardzo chciałam takie mieć ... i w końcu się zdecydowałam. Długa marynarka "wróciła do życia" i jest swego rodzaju płaszczykiem lub dłuższym kardiganem tak teraz modnym. Ale nie tylko, świetnie sprawdza się z prostymi sukienkami, klasycznymi spodniami albo tak jak dzisiaj Wam się zaprezentowałam, w tzw. sportowej elegancji. Szpilki na słupku to teraz nowy trend, z którego bardzo się cieszę bo nasze wrocławskie chodniki zdecydowanie nie są przyjazne dla cieniutkich obcasów. Całość wygodna, elegancka i niebanalna. I o to chodzi ;)



















    fot.:  Olimpia Rakowska   



okulary - Moretti sklep KODANO
sweter - Pull&Bear,
długi żakiet - Jean Claire,
spodnie - Stefanel,
buty - Zara,
torebka - Atmosphere, 
kapelusz -  Parfois


Ale to nie wszystko :) mam dla Was niespodziankę: wszyscy, którzy chcieliby skorzystać i sprawić sobie nowe oprawki to na hasło "lamodalena" dostaną 50% rabatu na oprawki marki MorettiOferta jest ważna przez 7 dni!  Fajnie prawda? :)   Zapamiętaj:  www.kodano.pl





Prześlij komentarz