Szopingowe promocje :)

środa, 18 lutego 2015
data:post.title




Współczesny świat i codzienne wyzwania sprawiają, że mamy coraz mniej czasu albo siły na małe, trywialne przyjemności. Dla mnie taką przyjemnością na ogół jest shopping:)
Tak, tak – na ogół – każdy miewa lepsze i gorsze dni. Zwykle uwielbiam przechadzać się po sklepowych alejkach gdzie mogę organoleptycznie zbadać jakość tkaniny oraz szycia, ale nie zawsze mam na to czas, albo zwyczajnie nie chce mi się wychodzić z domu. Wtedy cieszę się, kiedy mogę robić zakupy w piżamie i z kubkiem porannej  kawy, via www ...



Ostatnio meandrując po internecie wpadłam na portal Promoszop.pl. Jeśli o nim nie słyszeliście to z czystym sumieniem polecam:) Nie trzeba googlować i otwierać miliona kolejnych zakładek, żeby przejrzeć ofertę sklepów internetowych.  Wszystko jest w jednym miejscu – sklepy od A do Z !!! Niewiarygodnie proste i wygodne prawda? Oczywiście nie ma tam wszystkich sklepów, jakie istnieją w internetowe sferze, ale że wszystko ewoluuje, to kto wie czy się tego nie doczekamy? ;)



 


Od czasu tego odkrycia (!)  regularnie sprawdzam na tym portalu informacje o aktualnych promocjach, wyprzedażach oraz poszukuję kodów rabatowych do sklepów z różnych kategorii. Wystarczy skopiować kod jaki znajdziemy na Promoszop, zrobić zakupy w wybranym sklepie i zatwierdzić kod w koszyku podczas składania zamówienia. W ten sposób otrzymujemy zniżkę.






Łatwo, przyjemnie i w dodatku ekonomicznie! Nie wiem jak Wy, ale ja czuję się lepiej kiedy zaoszczędzę na dobrym kawałku garderoby – to jest jakiś taki dreszczyk radości z nowych rzeczy połączony z satysfakcją, że jestem nie tylko modna, ale i przedsiębiorcza;P  



Cieszę się, że mogę podzielić się z Wami tą nowo nabytą wiedzą!

Myślę, że to bardzo fajny portal, duża oszczędność czasu, co jest na wagę złota! Zachęcam do wypróbowania :)















Prześlij komentarz