Simple.

poniedziałek, 4 maja 2015
data:post.title


Cała jestem pochłonięta wyjazdem, nie mogę o niczym innym myśleć! Już zaczęłam wyciągać ciuch i zastanawiam się co zabrać. Nienawidzę tego momentu; nigdy nie wiem co wziąć! A ten wyjazd jest szczególny, toteż wszystko musi być dobrze przemyślane. Zawsze obiecuje sobie, że zrobię taką wyjazdową listę rzeczy, ale jakoś jeszcze nie udało mi się, może tym razem zrealizuję ten "ambitny" plan? ;)   

Stylizacja: spódniczka jest już ze mną od jakiegoś czasu ale na blogu występuje po raz pierwszy. Za to żakiet może już kojarzycie, było to dość dawno i pewnie nie pamiętacie, dla ciekawych to tutaj :)
Całość dość klasyczna, jednak połączenie rożnych wzorów, co jest teraz dla mnie w modzie najciekawsze, nadaje całej stylizacji pewnej świeżości, nowoczesności :) Do tego czarne dodatki: buty to moja duma, chociaż w swojej formie proste to przyciągają wzrok, a torebkę ... to chyba też już polubiliście ;D














    fot.:  Olimpia Rakowska




żakiet - Mango,
spódniczka - Simple,
bluzka - Zara,
pasek - Simple,
 torebka - Twin-Set,
buty - Prada 




Prześlij komentarz