Czas na kosmetyki :)

poniedziałek, 8 czerwca 2015
data:post.title


Dzisiaj przychodzę do Was z produktami do twarzy ;) A mianowicie z pudrem mineralnym firmy Gosh i pędzlem Hakuro :) 

Czytając Wasze blogi, w których wielokrotnie natchnęłam się na bardzo pochlebną recenzje pędzli Hakuro,  postanowiłam takowy sobie zakupić! W tym tez celu poprzeglądałam kilka internetowych sklepów z kosmetykami. Wybór padł na  Bodyland . Nie jestem fanką kupowania przez internet, ale świat idzie do przodu, więc muszę się z tym oswoić ;D A dla czego właśnie ten sklep? Bo on jest idealny dla mnie: bardzo czytelna strona internetowa! Bez problemu, skomplikowanego szukania, przeskakiwaniu ze strony na stronę, odnalazłam swój pędzel! A do tego każdy produkt bardzo fajnie opisane ... ale o pędzlu za chwilę ;) 
Ponieważ od razu chciałam go wypróbować postanowiłam dokupić coś; to coś to mineralny puder do twarzy. Zawsze mnie kusił, ale nigdy nie mogłam się zdecydować, a ponieważ pędzel jest do podkładu i do kosmetyków mineralnych, to tak sobie wymyśliłam, że w tym pudrze go wypróbuję :) No to kilka słów o nim; zacytuję notkę pod produktem:       

"sypki, mineralny puder do twarzy Gosh Mineral Powder o bardzo lekkiej i jedwabistej teksturze, gwarantuje optymalne krycie od średniego do pełnego oraz matowe wykończenie. Dzięki formule mineralnej nie wysusza, pozostawia skórę nawilżoną i gładką.
Zawarta w składzie mika i krzemionka zapewniają skórze gładszy i świeży wygląd, a dwutlenek tytanu posiada właściwości ochronne przed promieniami słonecznymi. Puder polecany do stosowania do każdego typu cery. Pozbawiony jest sztucznych zapachów i parabenów
."

A kropka nad "i" było:

Idealne wykończenie makijażu i gładka cera przez cały dzień z pudrem mineralnym Gosh!





Puder rzeczywiście okazał się bardzo fajny, nie wysusza skóry, bardzo ładnie rozświetla a przy tym daje naturalne, matowe wykończenia. Myślę, że widzicie takie jaśniejsze miejsce na ręce? Tu właśnie "musnęłam" pudrem :)



 Podsumowując: puder jest jest dokładnie taki, jak opisują i spełnił wszystkie moje oczekiwania; no prawie wszystkie -  chociaż wybrałam kolor Naturalny to jednak nie jest on dla mnie najlepszy ;(  Za to córka bardzo się ucieszyła :)



Za to na pędzlu się nie zawiodłam. Jest po prostu genialny! Mięciutki, milutki, bez przerwy bym się min miziała ;D

A tak opisuje go Bodylad.pl :

"Hakuro H50 pędzel do podkładu

Gęste włosie, bardzo miłe w dotyku. Pędzel idealny do nakładania podkładów o płynnej konsystencji oraz kosmetyków mineralnych. Rozprowadza produkt nie pozostawiając smug. Umożliwia równomierne nałożenie kosmetyku i uzyskanie naturalnego efektu. "






A ponieważ jest to pędzel do podkładu to musi się go myć! Oczywiście musiałam to sprawdzić i "umyłam mu głowę" ;) 



   Potem go lekko wysuszyłam ...



    i schowałam do pokrowca, żeby "fryzura" była idealna:)



Podsumowując: Bodyland.pl to bardzo fajny, rzetelny sklep internetowy; wszystkie produkty w przejrzysty sposób opisane, dodatkowo zamieszczone są informacje jak dany produkt używać, nakładać; np. jest przewodnik po pędzlach, z którego dowiesz się jaki pędzel do czego służy :)
A produkty są dokładnie takie jak opisują :) 


mineralny puderGosh;

 pędzel do podkładu - Hakuro H50.






Prześlij komentarz