Kombinezon ?

środa, 15 lipca 2015
data:post.title

W obecnej modzie bardzo duże znaczenie odgrywają kombinezony. Mamy cały wysyp różnego rodzaju, na różne okazje: mamy wersje eleganckie, sportowe, typowo letnie. Taka idea, spodnie zespolone z górą, jest bardzo ciekawa i atrakcyjna. Ale czy wygodna?
Pamiętam mój pierwszy kombinezon przywieziony z Londynu. Miałam wtedy ok. 20 lat, byłam nim oczarowana! Jednak w trakcie noszenia, okazało się, że są pewne niedogodności, szczególnie w miejscach publicznych ;D Może dlatego "przeszły" dość szybko i tak niepostrzeżenie?  

Stylizacja: i tu Was zaskoczę. Tym, że polubiłam kombinezony i całkiem nieźle sobie radzę? Tym też, ale przede wszystkim tym, że TO NIE JEST KOMBINEZON!!! :D  To komplet! Spodnie i bluzka! Razem to wykapany kombinezon a i osobno dają wiele możliwości. No i nie ma żadnych problemów, żadnych niedogodności :) I to mnie bardzo cieszy!  A do tego tak ładnie się prezentują, nieprawdaż ? ;)













        fot.:  Olimpia Rakowska


spodnie, bluzka - Van Graaf,
sweter - Zara,
 buty - Prima moda,
torebka - Venezia





1 komentarz