22 październik 2015r.

czwartek, 22 października 2015
data:post.title
                                                                            

Dostałam zaproszenie na imprezę :) Ponieważ takich imprez we Wrocławiu jest niewiele, a moja pamięć ostatnio chyba jest trochę przemęczona ;) więc bardzo starannie zapisałam sobie w kalendarzu godzinę i miejsce tego wydarzenia. Jedno tylko umknęło mojej uwadze ...
a mianowicie miesiąc! I zamiast w listopadzie to zapisałam w październiku! I co, odbiłam się od drzwi! ;( 
No cóż, za miesiąc spróbuje jeszcze raz :D

A teraz "stare" w nowej aranżacji, zapraszam ! :)

                                                                                    


         https://www.youtube.com/watch?v=7CnNVF6kaK0                                                                                  

                                                           
                 
                   filmik i fot. :  Olimpia Rakowska     






Prześlij komentarz