Postaw na idealna koszule! :)

wtorek, 20 października 2015
data:post.title
 


O tym jak ważnym elementem naszej garderoby są koszule nie muszę Wam przypominać: jeśli chcesz aby Twoja garderoba była kompletna i dobrze przemyślana - zacznij od białej koszuli. Jeśli nie wiesz w co się ubrać na spotkanie, do pracy ... na dobrą sprawę gdziekolwiek  - zacznij od białej koszuli:)

Biała koszula to klasyka i w każdej szafie musi być, jednak to nie kolor jest najważniejszy, ale fason, krój koszuli. Skoro zatem koszula w każdej szafie być musi, to dlaczego nie ma być to ta idealna, perfekcyjnie dopasowana, spełniająca wszystkie nasze wyobrażenia?

Pomimo, że moja figura jest "typowa" i nie mam problemu z dopasowaniem sobie rzeczy w dostępnych w sklepach rozmiarówkach, to do tej pory nie zdołałam kupić takiej koszuli, żeby była dopasowana i nie rozchylała się na biuście. A do tego już od dawna chciałam mieć koszulę na spinki. Teraz mogę taką mieć! Nie tylko ja, ale każdy (czyt. każda kobieta i każdy mężczyzna) !!! Wystarczy, że mi o tym powiecie, a zajmę się wszystkim:) Razem stworzymy koszulę, która idealnie dopasuje się do Twojego gustu, stylu, charakteru i przede wszystkim ciała! Jednym słowem: koszulę idealną :)

Stylizacja: w tej stylizacji chciałam Wam pokazać przede wszystkim moją koszulę. Postawiłam na elegancję i zrealizowałam swój pomysł, który od dawna mnie frapował, czyli mankiety na spinki i to z monogramem! No i jeszcze kołnierzyk: "baby" ale na stójce :)  Jak widzicie, trochę "zabałaganiłam": słodki kołnierzyk i mankiety na spinki czyli po mojemu ;)

Wiadomo, koszula to nie jedyny elementem stylizacji. Jest i reszta: ciemno różowe spodnie i żakiet w stylu chanel. Całości dodałam pazura dzięki dość oryginalnym butom. Jednym słowem - klasycznie i nowocześnie :)

















  fot. :  Olimpia Rakowska     



koszula - Adelberd
żakiet - NN,
spodnie - Zara,
 buty - Deni Cler,
torebka - Deni Cler,
spinki - Swarovski





Prześlij komentarz