Odważny dress code!

wtorek, 17 listopada 2015
data:post.title

Jak nosić długie koszule? Odpowiedź na to pytanie wydaje się prosta - najlepiej z jeansami, rozpiętą a pod nią t-shirt, do tego jakieś adidaski, tak na luzie. Można zamiast sportowego obuwia założyć szpilki, dodać trochę szyku, ale wciąż będzie to casual look.
Ja trafiłam na długą koszulę, która jest elegancka i chciałabym się w niej pokazać w pracy. Oczywiście można wykorzystać ją w tzw. „casual friday” ale wciąż chodzi mi po głowie taki elegancki outfit. Jest i na to rada: można ją zestawić z eleganckimi spodniami, klasyczne lub cygaretki, do tego szpilki i ewentualnie stosowna biżuteria. Jest tylko jedno "ale", taki zestaw dobrze wygląda na wysokiej i szczupłej osobie. Jak jesteś niska to będziesz wyglądać jak w nocnej koszuli dziadka ;) No to co zrobić? 


Stylizacja: oto moja propozycja - załóż taką koszulę pod sukienkę typu bezrękawnik (z krótkim rękawkiem też będzie super!) tak, żeby wychodziła dołem. Moim zdaniem ta propozycja spełnia kilka warunków: jest elegancka, zachowuje proporcje poprzez zaznaczoną talię i dzięki temu niższe osoby będą wyglądały bardzo dobrze, no i jest ciekawa, nietypowa! To również świetny sposób na wykorzystanie zbyt krótkich sukienek, które smutno wiszą w szafie czekając na jakieś przeróbki ;)
Tak, jest to strój dla osób bardziej odważnych, ale do odważnych świat należy! :)












 





koszula - Mango
sukienka - Tatuum,
sweter - C&A
torebka - Gino Rossi
buty - Miu Miu


Prześlij komentarz