"Robótkowe" wspomnienia :)

piątek, 6 listopada 2015
data:post.title


Ten biały, gruby sweter upolowałam na wyprzedażach. Od razu zwrócił moją uwagę jak tylko się pojawił. Jednak dopiero "wyprzedażowa" cena, która okazała się bardzo atrakcyjna, zachęciła mnie do kupna :) Sweter ma świetny ścieg tzw. francuski, który zawsze mi się bardzo podobał, ale wbrew pozorom nie jest on taki łatwy. Trzeba mieć do niego "wyrobioną" rękę, tak, żeby włóczka cały czas była jednakowo naprężona, inaczej nie będzie taki równiutki. 
Kiedyś bardzo dużo robiłam na drutach i to takie skomplikowane wzory. Wszystko dzięki mojej mamie, która potrafiła stworzyć cuda na drutach.  Pamiętam jak moja starsza siostra, która miała wtedy ok. 12 lat, jechała na zimowisko. Mama w ciągu jednej nocy zrobiła jej golf! Był śliczny, zielony jak dojrzała trawa :)
Swoją przygodę z drutami zaczęłam w wieku sześciu lat. Bardzo chciałam się nauczyć, ale mama bała się dać mi prawdziwe druty i zamiast nich uczyłam się na bierkach :) Narzuciła parę oczek, pokazała najprostszy ścieg i wręczyła mi bierki z włóczką. Z wielkim skupieniu zabrałam się za moje pierwsze dzieło. Po czterech rzędach oczka stały się jakieś większe, moja robótka jakaś szersza ale i tak byłam bardzo dumna. Niestety, to wspaniałe dzieło nie przetrwało zbyt długo, bo mój brat podczas jakiś wygłupów zrzucił mi oczka, pociągnął za włóczkę i ... wszystko zniknęło! Nie obyło się bez mojego ryku i jego czerwonych uszu :D

Stylizacja: i cóż Wam mogę o niej powiedzieć? Chyba tylko jedno, że znowu namieszałam ;D Golf i gruby sweter zestawiłam ze zwiewną, plisowaną spódnicą midi. Do tego grube rajtuzy i buty typu jazzówki! Ale aśnie ta spódnica nadaje lekkości całej stylizacji, zaś grube rajtuzy w kolorze szarym jak golf są po to , żeby zachować równowagę i przeciwwagą dla mięsistej góry :) Srebrne jazzówki z kolei dobrze współgrają z białym swetrem. Dzięki takim elementom całość jest spójna i interesująca ;)
 

















    fot. :  Olimpia Rakowska  




biały sweter - Zara,
golf - Aryton
spódnica - Simple,
buty, torebka - Zara,
rajtuzy - H&M,
futrzane ponczo - Van Graaf.
















Prześlij komentarz