Złote spodnie.

środa, 17 lutego 2016
data:post.title


Dzisiaj dużo skóry. Taki total look ;) Skórzane botki, skórzane spodnie, płaszcz i torebka również skórzane. A wszystko zaczęło się od spodni, to je chciałam Wam pokazać :) 

Te złote, skórzane spodnie, kupiłam dawno, dawno temu za pośrednictwem wysyłkowej firmy odzieżowej, Bonprix. Wtedy był to taki zwiastun internetowego sklepu, tylko, żeby coś zamówić trzeba było mieć katalog, którego zdobycie graniczyło niemal z cudem! ;D Prawdę mówiąc nie wiem jak weszłam w posiadanie tegoż katalogu, ale wszystko w nim wydawała mi się fantastyczne. Zamówiłam kilka rzeczy, miedzy innymi te spodnie. No i co się okazało, że oprócz tych spodni cała reszta była albo za duża, albo po prostu kiepska, więc je odesłałam. Spodnie zostały i do dzisiaj mają się dobrze, ale z Bonprix-u się wyleczyłam. Może dlatego wolę zakupy w normalnych sklepach niż on-line? ;) 

Stylizacja: dzisiaj to są dwie stylizacje: wierzchnia i pod spodem. Właściwie jest to bardzo logiczne, no bo pod płaszczem, kurtką itp., trzeba też coś mieć na sobie ;)  Pierwsza część to ciemno brązowy płaszcz i żółto-złote spodnie. Tą część "ozdobiłam" bardzo kolorową torbą, która oczarowała mnie od pierwszego spojrzenia, i barwnym szlem, wszystko w tej samej tonacji kolorów. Ostatni element to żółta czapka z daszkiem, jest taką kropką nad "i":)
Druga stylizacja to ...









...te same spodnie ;) i zamszowa koszula w bardzo modnym kolorze butelkowej zieleni. Tutaj spełnia rolę swetra albo marynarki.  Do tego bluzka w kwiaty, wzorem wciąż nam panującym, i wiązaniem. Teraz coraz więcej takich bluzek można spotkać w sklepie, kokarda wraca do łask ! :)
W tym zestawie zmieniłam dodatki, dzięki temu stanowi osobną całość, którą będzie można wykorzystać w cieplejsze dni :)










płaszcz - Ochnik,
spodnie - Bonprix,
czapka - Solar,
szal - Sesst,
torebka (kolorowa) - Venezia,
botki - Zara,
koszula zamszowa - Zara
koszula - Mango,
czółenka - Simple,
torebka - Burberry.





Prześlij komentarz