czapka z kokardą

piątek, 12 lutego 2016
data:post.title

Właśnie wróciłam z fitness, jestem skonana ;) Dzisiaj trafił mi się atak brzuch ... no i mnie zaatakowano! Dzielnie walczyłam i z początku szło mi dobrze, odpierałam ciosy, robiłam uniki, dzielnie stawiałam czoła wszystkim ćwiczeniom, chociaż pot spływał mi po plecach. Byłam z siebie bardzo zadowolona do momentu kiedy spojrzałam na zegar: co, minęło dopiero 10 minut?! Jak ja wytrwam jeszcze 50??? Wytrwałam! Tylko jedno ćwiczenie mnie lekko poturbowało, ale w ogólnym rozrachunku zwyciężyłam! :) 

Stylizacja: dzisiaj stylizacja skomponowana z rzeczy zaprojektowanych przez naszych polskich projektantów. 
Chcąc sprawić sobie coś nowego najczęściej wybieramy Centra Handlowe, a tam, jak wszędzie, sieciówki: Zara, Bershka, Stradivarius, Promod, Reserved, Solar, Simple ... trudno znaleźć sklep, z rzeczami naszych rodzimych projektantów. Oczywiście można poszperać w internecie, odszukać ich na Facebooku, ale tak naprawdę to nawet nie wiemy czego szukać! Dlatego pomyślałam sobie, że będę Wam od czasu do czasu pokazywać stylizacje stworzone z rzeczy od NASZYCH ;)
Dzisiejsza propozycja to bardzo dopasowana sukienka z bardzo ciekawym dołem. Dzięki przymarszczeniom może być dłuższa albo krótsza. Pomimo fałdek i marszczeń raczej skierowana jest do kobiet o niezbyt obfitych kształtach, chyba, że włoży się pod nią modelującą bieliznę ;) 
Płaszcz ma formę żakietu i chociaż nie ma zapięcia to jest bardzo ciepły. Zawsze mnie intryguje, może to ten fason albo wzór, a może jedno i drugie, ale ilekroć go widzę to muszę go włożyć ;)
Biżuteria też jest bardzo ciekawa, ręcznie robione naszyjniki świetnie komponują się z czapką. Czapa to również Hand Made, zrobiona szydełkiem z bardzo grubej włóczki. Czyż nie jest fantastyczna? Mnie przypomina czapkę krasnala. Nieco ją zmodyfikowałam i zamiast pompona zawiązałam kokardę z jedwabnego szaliczka, ot taka moja innowacja ;D
Pozostałe dodatki - buty, getry, torebka to już, jak to mówią, własność stylistki ;) i z pewnością już je znacie :)

I co sądzicie o takich stylizacjach? Dodam jeszcze, że wszystkie te rzeczy można kupić w butiki Fu-Ku, to chyba jedyny taki butik! :)















   Zdjęcia: Olimpia Rakowska




płaszcz - Kulta,
sukienka - Cub,
czapka - La Czapa Kabra,
naszyjniki - Krupka
buty - Wojas,
torebka - oś.butik 



Prześlij komentarz