Jest dobrze! :)

niedziela, 15 maja 2016
data:post.title



Wczoraj, wszyscy trzymaliśmy kciuki za Michała Szpaka podczas finału 61 Konkursu Piosenki Eurowizji. Lubimy go czy nie to  reprezentował nas, nasz kraj! Osobiście bardzo mocno mu kibicowała i, jak widać na zdjęciu powyżej ;D, kciuki trzymałam! No i pomogło ;)
Jak donoszą tabloidy "osiągnął ogromny sukces, zajmując wysokie 8 miejsce w końcowej stawce"! Jurorzy go nie docenili, za to publiczność tak, w głosowaniu telewidzów zajął 3 miejsce!. Nie jestem ekspertem w dziedzinie muzyki, chociaż jak mam nastrój to i Bacha posłucham ;) Ale jeśli chodzi o piosenki to zasada jest prosta: mają się podobać, mają wprowadzać nas w dobry nastrój, wpadać w ucho, mają nas czarować. A ta, taka była :) Szczerze Michałowi gratuluję sukcesu! :)
No i nie mogę pominąć jeszcze jednego faktu - jego marynarka a'la frak, bardzo mi się podobała, a pagony to pewnie zgapił od mnie :D 

Stylizacja: dzisiaj trochę więcej luzu :) Długa, plisowana spódnica dzięki temu, że jest uszyta z dzianiny, świetnie sprawdzi się z obuwiem sportowym. Do tego t-shirt z bardzo "modowym" printem. Spódnica, t-shirt i białe, skórzane sneakersy, i właściwie to by wystarczyło ale, że pogoda zmienna jest to przyda się coś w rodzaju narzutki. Taką rolę dzisiaj spełnia zamszowa kurteczka w bardzo atrakcyjnym kolorze. Żółty szalik i kolorowa torebka to akcenty, które ożywiają całą stylizację a jednocześnie są wyrazem mojego indywidualnego stylu ;D
















  Zdjęcia: Olimpia Rakowska


kurtka - Mango
spódnica - Orsay,
t-shirt - Yeah Bunny (Fu-Ku)
sneakersy - Mango,
torebka - Venezia
szalik - Simple






Prześlij komentarz