Chocolate

piątek, 16 lutego 2018
data:post.title

Dzisiaj przychodzę do Was w czekoladowej sukience, prostej ale bardzo urokliwej a przy tym eleganckiej i wygodnej. Czyli ma wszystko czego współczesna kobieta oczekuje od ubrania:)
Kolor czekolady będzie w nadchodzącym sezonie bardzo modny i to w dużych ilościach ;) Czekoladowy total look to hit! I bardzo dobrze, bo kolor ten traktowany jest trochę "po macoszemu" a przecież ma w sobie tyle ciepła i bardzo przyjemnych skojarzeń ;D Można potraktować go solo albo, jeżeli ktoś uważa go za zbyt smutny, z dodatkami,  jest świetną bazą dla wszelakich apaszek, biżuterii czy futrzanych etoli.

Czy słyszałyście o firmie RISK? Z pewnością niektóre tak, gdyż firma istnieje od 2011r!  Za marką stoją trzy dziewczyny: Antonina Samecka, Klara Kowtun i Dorota Sajewicz, które, jak mówią, mają obsesje na punkcie jakości.
Projektantki uważają, że nie ma złych sylwetek, są tylko niewłaściwie skrojone ubrania. Rzeczy mają być przede wszystkim przyjemne w noszeniu, dlatego też bardzo często same wymyślają własne materiały i produkują je na wyłączność. Filozofią marki to praktyczne podejście do mody, ubrania mają nie komplikować, a ułatwiać życie. I co ważne, przynajmniej dla mnie, wszystko jest szyte w Polsce!


Stylizacja:  nawiązując do mojej dzisiejszej zapowiedzi, chciałam Wam zaprezentować właśnie taką uniwersalną, wygodną, o prostym kroju szmizjerki, sukienkę w przepięknym, czekoladowym kolorze. Miałam na nią wiele pomysłów ale, że ma tyle uroku sama w sobie to postanowiłam pokazać ją w przejrzysty i nieskomplikowany sposób ;) Trochę ją tylko "oswoiłam" na mój sposób, dodając sznur pereł i apaszkę, którą nie tylko omotałam sobie szyję ale i perły ;) Oczywiście jest i płaszcz przecież mamy zimę ;D 

Sukienka jest z kolekcji Hot chocolate.




Dla wszystkich fanek brązu i tych, które chciałyby wprowadzić ten kolor do swojej garderoby mam super prezent - bon rabatowy w wysokości 10% na wszystkie ubrania z zakładki sale z firmy Risk.  A jak nie brąz, to z pewnością znajdziecie tam coś dla siebie :)

















      Zdjęcia : Monika Homan


     Oto bon rabatowy, czyż nie piękny!!! :)





 sukienka - Risk,
apaszka -Deni Cler,
płaszcz - Zara,
koszyk - Zara,
buty - River Island (old)








Prześlij komentarz