HOT - NIE TYLKO "BLUE VELVET" - NOT ONL

poniedziałek, 19 lutego 2018
data:post.title


Dziś kolejny raz podnoszę rękawicę i stawiam czoła wyzwaniu grupy Phenomenal Us.  Dlatego dzisiaj jest velvetowo!
A co to jest welwet?  To "tkanina z grupy tkanin z okrywą włókienną (runowych). Jest to rodzaj pluszu, w którym okrywa włókienna utworzona jest z rozciętych długich przeplotów dodatkowego wątku runowego. Welwet to nazwa handlowa pluszu wątkowego.Wygląd, właściwości i zastosowanie welwetu są podobne jak w przypadku welurów czy aksamitów." - to tak dla ciekawych ;DDD

Welwet, welur czy tez aksamit kojarzy się trochę z dawnymi czasami to u mnie jest staroć - sesja sprzed blisko czterech lat! Zrobiłam ją latem 2014r., ale coś mi się w tedy nie podobała ;) Teraz, z perspektywy czasu wydaje mi się bardzo OK ;) No i jest welwet! Aksamitna sukienka! Zaliczam ją do moich ubraniowych perełek i chyba nigdy się nie rozstanę ;D

Stylizacja: sukienkę kupiłam dawno, dawno temu w Monnari, kiedy to firma ta była uważana za luksusową, bo tak było. Te pierwsze kolekcje były fantastyczne. pamiętam jak wchodziłam do tego sklepu i wszystko mnie zachwycało, tamte rzeczy miały styl i klasę. Teraz to jest kolejny sklep z ciuchami, szkoda ;(

Ale ta sukienka jest, moim zdaniem, wyjatkowa ;) Piękny aksamit ze złotym wzorem. Bardzo stylowy krój z lekko obniżoną talią, prosta góra a dół  rozkloszowany i lekko podwinięty w stylu tzw. bombki. Na sukienkę założyłam miodowo-złoty sweterek i ozdobiłam ją perłami. I chociaż to "starocie" to wszystko w trendach! :)
Zaleciało latem, co??? ;DDD



Prześlij komentarz