Denim jacket.

środa, 25 lipca 2018
data:post.title

Czas słodkiego lenistwa się skończył, tydzień szybko minął i już wracam z nową stylówką :) Tegoroczne lato "serwuje" nam bardzo różnorodną pogodę dzięki temu nasze letnie ubiory nie ograniczają się tylko do topu i krótkich spodenek, co bez wątpienia jest bardzo wygodne. Tego lata z pewnością przyda nam się jeansowa kurtka i to niekoniecznie w kolorze denim.
Obecnie na rynku można spotkać jeansowe kurtki w przeróżnych kolorach, obok tych tradycyjnych niebieskich czy czarnych również zielone, czerwone, białe, żółte. Taka kurtka to bardzo fajne urozmaicenie naszego stroju i świetna alternatywa do do grubego swetra czy marynarki :)

Stylizacja: jak już tyle o jeansowej kurtce to wiadomo, że dzisiaj się w niej zaprezentuję ;D Wybrałam białą, którą narzuciłam na letnią ażurową (lub koronkową) sukienkę. Sukienka jest "cieniowana" i od białego, poprzez cytrynowy przechodzi do bardziej intensywnego żółtego koloru. Należy do tych luźniejszych i można ją nosić z paskiem albo bez. Strój uzupełniłam męskimi butami typu derby, tak w stylu lat trzydziestych, i skarpetkami. Te buty kupił mi mąż ... ale o nich opowiem kiedy indziej ;) Na koniec dobrałam dość dużą torebkę trochę przypominającą męską aktówkę ;)


  Zdjęcia : Monika Homan

kurtka - Mango,
sukienka - Zara,
torebka - Furla,
buty - Andy Roger



Prześlij komentarz