Green coverall

poniedziałek, 1 października 2018
data:post.title
Początkowo miałam zaprezentować się w zupełnie innej stylizacji, nieco "cieplejszej". Ale, że wciąż mamy słonecznie dni to pomyślałam sobie, że pokażę się Wam jeszcze w letnim wariancie. Letnim, z jesiennym dodatkiem. Na te "cieplejsze" będzie dużo czasu :) A że przede mną jeszcze wakacyjne wyjazdy w ciepłe miejsca to mojej głowie wciąż lato :)

Stylizacja: ta "cieplejsza" wersja to kombinezon w świetnym kolorze zieleni. Kiedyś nie lubiłam zieleni ale człowiek się zmienia i teraz co chwilę coś zielonego "wpada" mi w ręce. Ten kombinezon stosunkowo niedawno "wpadł" mi w ręce ale z pewnością go wykorzystam nawet w te chłodniejsze dni ;) Chociażby w taki sposób jak dziś, narzucając na niego gruby kardigan. Mamy kombinezon, gruby kardigan to jeszcze buty - beżowe szpilki, torebka, szalik na szyję, trochę biżuterii ... i letnia wersja z jesiennym dodatkiem jest gotowa :)

  Zdjęcia : Monika Homan


kombinezon - Deni Cler,
kardigan - Zara,
szalik - Hexeline,
buty - Aldo,
torebka - Furla,
okulary - Ferragamo.





Prześlij komentarz