Still winter/Jeszcze zima

środa, 20 lutego 2019
data:post.title

Chociaż za oknem widok wiosenny to u mnie jeszcze zima i to ta ze śniegiem ;D 
I nieważne, że śnieg był bardzo mokry, topniał  szybko i wyglądam jak mokła kura, ale śnieg!, co na moim blogu jest rzadkością. Taki urok wrocławskiego klimatu ;) 
Post ten miał pojawić się zdecydowanie wcześniej ale się rozchorowałam :(  Dopadła mnie paskudna grypa i trzymała przeszło dwa tygodnie! A w chorobie pisanie postów mi zupełnie nie idzie! 
Ale wracam do życia i następne stylizację będą już bardziej wiosenne. Obiecuję :)

Stylizacja: chciałoby się powiedzieć "jak widać" ;) Ale opiszę : podstawa to sztruksowe, zielone spodnie takie lekko przykrótkie. Do nich ubrałam jedwabną, lekko przeźroczystą bluzkę w kolorach brązów i szarości z wiązaniem pod szyją. Tak na marginesie, to takie wiązania, kokardy znowu będą bardzo modne!. 
Na nią narzuciłam beżową, ciepłą marynarkę. Do tego zestawu dobrałam złote botki w szpic. Torebka również w kolorach zestawu - brąz z zielenią. Wychodząc z domu nałożyłam wełniany, czarny płaszcz, zielone rękawiczki i owinęłam się kolorową chustą. Może niekoniecznie jest to strój do parku, ale miały być ładne zdjęcia ;DDD

Rada stylistki: dobrze mieć ze sobą parasolkę gdy pada śnieg, zwłaszcza taki mokry ;DDD 
Miłego i zdrowego wieczoru :)

  Zdjęcia : Monika Homan


płaszcz - Piano,
żakiet - Massimo Dutti,
bluzka - Zara,
spodnie - Massimo Dutti,
buty -  Zara,
torebka - Burberry,
chusta - Chanel.



13 komentarzy

  1. Może zimowo, ale ja już czuję wiosnę u Ciebie,
    a do tego elegancko i ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze elegancko i z klasą. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu zestaw niezwykle stylowy :) Piękny szal :) Pozdrawia cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. U Ciebie zawsze są piękne stylizacje:))tak też jest tym razem:))ale bluzka skradła moje serce:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny i elegancki zestaw. Chusta zgrawa się z butami. No i fajne te spodnie. Ty zawsze dobrze w tym fasonie wyglądasz ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, a torebka jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Modelka i fotograf spisali się na szóstkę, bo zdjęcia są przepiękne!!!
    A stylówka prześwietna! Rewelka, te złote buty i cała reszta do nich!
    Mnie już też puściło grypsko...też tyle mnie trzymało;)
    Nie dałyśmy się Madziu!:D
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz, cudne spodnie, kolor super, rękawiczki też wpadły mi w oko, bo ja wielka ich miłośniczka. Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj znam to , znam :D
    Śnieg, a akurat wiosenną styizację chcę i odwrotnie :D
    ALe nic nie szkodzi, pięknie to wszystko wykombinowałaś. Złote buty do zieleni cudownie, a jeszcze bardziej do tej zimowej aury.
    Piękny płaszcz i kolory tego co masz pod płaszczem ;)
    Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam sztruksy, i sama miałam ochotę na takie butelkowo-zielone :D, ale wiadomo nawet budżet na wyprzedaże nie jest z gumy ;) . Są piękne. Ten kolor pięknie się komponuje z beżem :D.

    Dużo zdrówka i szybkiej wiosny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Elegancko i bardzo inspirująco :) I zachwyca mnie, że choć zimowo, to nie jest ponuro - szczypta koloru dodaje pazura :)

    OdpowiedzUsuń