PHENOMENAL US - CHALLENGE 44 DIABEŁ TKWI W DODATKACH/ DEVIL WEARS ACCESSORIES

poniedziałek, 25 marca 2019
data:post.title
DIABEŁ TKWI W DODATKACH/ DEVIL WEARS ACCESSORIES

Ta stylizacja nie była "obmyślana" pod to wyzwanie. Wczoraj wróciłam z tygodniowego pobytu na nartach i nawet nie miałabym kiedy się przygotować i zrobić zdjęcia. Tę sesję zrobiłam dużo wcześniej no i super wpasowała się w dzisiejsze wyzwanie ... właśnie dzięki szalonym dodatkom ;)


Stylizacja: elegancki kostium w nieco innej wersji - z nietypowymi dodatkami. 
Przede wszystkim sam kostium ma dość zapomnianą formę. Teraz najczęściej jeśli "komplet" to garnitur czyli zestaw marynarki ze spodniami. Garsonek, czyli marynarki ze spódnicą, zdecydowanie rzadziej już ubieramy a jeżeli już to ze spódnicą ołówkową. Jednak najczęściej jest to "jakaś" (w domyśle: ołówkowa) spódnica i "jakaś" marynarka i w ten sposób tworzymy zestaw najczęściej do pracy. Ale z garsonką, z długą, rozkloszowaną spódnicą, to przyznam się nie spotkałam się już bardzo dawno. A tu proszę, jest i to bardzo nowoczesna, kobieca! I w takim kostiumie dzisiaj się prezentuję :)  Jest to propozycja dość odważna i współczesna. Zestawiłam go z długą, białą koszulą, którą widać spod marynarki. Zamiast torebki - "nerka", zaprojektowana i wykonana przez Mio Unico. Na nogi włożyłam szpilki, które już pewnie dobrze znacie, ale żeby je trochę "odmienić" przyczepiłam kokardy. Kokardy i nie tylko, ale również inne klipsy do butów, są firmy Coquet. To fantastyczne rozwiązanie na urozmaicenie szpilek, przyczepiasz takie klipsy i masz zupełnie inną parę butów! :). Już od jakiegoś czasu szukałam czegoś takiego. Och, jak ja lubię takie dodatki, są diabelsko fajne!!! :D
Oczywiście to nie wszystko: jak szpilki to i skarpetki ;) 
Jak widzicie dzisiejsze, dość nietypowe dodatki bardzo unowocześniły garsonkę w stylu vinted! :)
 

  Zdjęcia : Monika Homan



kostium (marynarka i spódnica) - Reserved,
koszula - Twin Set,
torebka "nerka" - Mio Unico,
skarpetki - Calzedonia,
szpilki - Zara,
klamerki na buty - Coquet


14 komentarzy

  1. Nooooo, nareszcie jesteś :) ))))) A pomysł na dodatki - WOW - szaleństwo !!!! te skarpetki nie pod kolor i torba na krótkim pasku - SUUUPPPEEERRR ekstra modnie !!!
    Zachwyt tutaj mnie ogarnął :) ))))
    kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, trochę mnie nie było ;) ale postaram się poprawić :) jakoś tak mi było nie po drodze, ale zmienię rytm i będzie lepiej :) Ciesze się, że Cię ogarnął :D Buziaki :)

      Usuń
  2. Taaaak!!!! To jest to!!!!! Nowoczesny styl i dodatki do nieco starszego fasonu garsonki, jesteś bardzo pomysłowa, ubrała bym się tak, tylko buty na niższym obcasie bo ja jednak mam dużo większa mase i muszę oszczędzać stopy. Uwielbiam taki styl. Każda z tych rzeczy można też skomponować z czym innym . Super z ciebie kobieta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Helenko, bardzo się cieszę, że podobają Ci się moje pomysły :) i masz rację, każdą z tych rzeczy można skomponować z czyś innym, dlatego zawsze mam dylemat, który wariant pokazać bo pomysłów mam sporo ;D

      Usuń
  3. I to jest właśnie dowód na to, że takie długości i skarpetki nie skracają sylwetki, jeśli gra się proporcjami w taki mistrzowski sposób jak Lamodalena :))) klipsy znam i kocham :))) ale w końcu jestem butoholiczką :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przekonam się chyba do skarpetek i szpilek...no nie i już;) Ale całość prezentuje się bardzo fajnie- widać że nie boisz się nowych trendów czy innych niż utarte rozwiązań:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super stylizacja!

    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Magda, mega fajne szpilki, które podkręcają ciekawą stylizację :) Pozdrowionka i uściski :):):)
    Irena

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu, super zestaw a szpilki ze skarpetkami uwielbiam w Twoim wydaniu.
    Pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w szpileczkach!!!!
    Królowo Ty nasza skarpetkowa!!!
    Całość, to naprawdę pełen odlot!!! Prawie jak na jednej z fotek:D
    Rewelka!!!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja prima sort! Ja ostatnio zaczęłam się ubierać się w sklepie odzieżowym Twój Fason (ich adres online to https://twojfason.pl/ ) i może coś stamtąd spodoba się i Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio szukałam sukienki ale nie ukrywam, że jestem kobieta wiekszych rozmiarów i mialam trochę problem ze znalezieniem. Trafiłam jednak na sukienki wieczorowe dla puszystych i zrobilo sie latwiej. Poleciłaby Pani coś?

    OdpowiedzUsuń